• Ruso

Gekås vol 14

Theina skrev 2010-03-21 11:11:17 följande:
    jättefina hello kitty tunikor.. de ska jag också köpa
    ... forresten, de fanns i rött med vita hjärtan också... tror det var den kombinationen, men tjejerna ville ha denna!!
  • Ruso
    Smultronhjärta skrev 2010-03-21 11:13:50 följande:
    Gällande skaloverallen så är stl 104 slut i turkos,grön och lila fick jag veta..rosa fanns tydligen några kvar i torsdags..
    Och - då har det gått åt!! Fanns kvar i fredags, i alla fall i turkos!!

Men bra för dig
  • Smultronhjärta
    Ruso skrev 2010-03-21 11:18:53 följande:
    Och - då har det gått åt!! Fanns kvar i fredags, i alla fall i turkos!! Men bra för dig
    Ha ha Ja men sen vet man inte heller alltid om personalen har koll, jag frågade nämligen efter just turkos 104 och den fanns inte i torsdags enligt personalen även om den nu tydligen gjorde det.. Jag skulle köpa den till en kompis som nu fick 98 i stället eftersom det inte skiljer såå mycket mellan dem
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Ruso
    Smultronhjärta skrev 2010-03-21 11:24:23 följande:
    Ha ha Ja men sen vet man inte heller alltid om personalen har koll, jag frågade nämligen efter just turkos 104 och den fanns inte i torsdags enligt personalen även om den nu tydligen gjorde det.. Jag skulle köpa den till en kompis som nu fick 98 i stället eftersom det inte skiljer såå mycket mellan dem
    Hm.. det kan ju har varit folk som lämnat tillbaka också... men låter lite konstig, de brukar väl ha koll? Du kan ju ge henne den du köpte i 104 som jag nu inte behöver!

Kunde säkert kunna haft 104 på sonen, och då kanske kunde jag ha den ännu längre... men så känner jag mig själv... det kommer säkert fina nya till hösten igen, och våren efter det...osv
  • jessica1979
    Ruso skrev 2010-03-21 11:08:50 följande:
    Nu har jag lagt upp bilder på sonen (som visade sig vara bara 86 cm stående...) i sin overall, och även i ett tvådelad set från samma märke (höstens), och lite andra kläder som jag köpte åt barnen.
    Tack så mycket! Tror nog det får bli en 98 då, såg ju jättefin ut på din son. Hoppas nu bara det finns kvar på torsdag!
  • cassandra86

Hejhej!
    Jag ska skicka bud med upp till Ullared nu i April men har inte varit där på flera år själv och absolut inte sen jag blev mamma. har alltså noll koll på barnsortimentet.
    Tänkte höra om det finns någon som varit där nyligen och vet vad som finns.
    Jag har en pojke född 08 och en pojke som föds nu i april, så saker till ganska små barn.
    Något jag vet som vi behöver är påslakanset till juniortäcke samt ett juniortäcke och kudde. Helst något gulligt motiv?!.
    Det finns kanske bra saker till sommaren? Leksaker, hygiensaker, kläder osv?
    Jätte tacksam för hjälp!!

• Pigelinen
    Mullemonster skrev 2010-03-21 10:46:18 följande:
    Hej!Någon som vet vad klockorna de har på bloggens förstasida just nu kostar?Ska dit i påsk och är sugen på en...
    Vill också veta pris!!!!!
    http://antligenmamma.blogspot.com/
  • jessica1979

Nån som vet om det finns blöjbadbyxor på Gekås? Undrar också om det finns lite roligare leggings, typ med lack/skinn detaljer el. nitar, öljetter el. liknande?

• Pigelinen
    jessica1979 skrev 2010-03-21 11:58:53 följande:
    Nån som vet om det finns blöjbadbyxor på Gekås? Undrar också om det finns lite roligare leggings, typ med lack/skinn detaljer el. nitar, öljetter el. liknande?
    Finns badblöja upp till typ 74 de kostade mellan 10-40kr beroende på utseende.  Leggins vet jag inte
    http://antligenmamma.blogspot.com/
  • jessica1979
    Pigelinen skrev 2010-03-21 12:03:41 följande:
    Finns badblöja upp till typ 74 de kostade mellan 10-40kr beroende på utseende.  Leggins vet jag inte
    Det var ju synd...74 blir alldeles för smått
Svar på tråden Gekås vol 14