• Elins mamma 2010

Gekås vol 14

TinkyWinky skrev 2010-03-22 08:44:15 följande:
    ngn som vet vad åkpåsarna kostar på gekås??
    jag har tidigare läst i tråden att såna där varma åkpåsar (liknar en dunjacka utan ärmar) kostar 229 kr. Jag skrev upp det på min egen inköpslista
    BF 100904 - Längtar!
  • ia25

De scraping-saker som finns är det bra pris på dem om man jämför med andra butiker och online?

• Tuss84
    Pigelinen skrev 2010-03-22 08:31:11 följande:
     (klickbar)Denna vagn är ett par år men de är samma modell. Kostra runt 600kr. Jag är super duper nöjd. Skulle jag köpa en ny så skulle de bli samma!!!
    Är det ordentligt liggläge på den vagnen??
    Så att barnet kan ligga ner helt och sova?

Vi ska nämligen till Thailand nästa år då vår dotter är runt 1 år, och då vill vi ha med en vagn som inte är allt för dyr men som är smidig, har ordentligt liggläge och har en suflett! :)
  • Pigelinen
    Tuss84 skrev 2010-03-22 11:30:31 följande:
    Är det ordentligt liggläge på den vagnen??Så att barnet kan ligga ner helt och sova?Vi ska nämligen till Thailand nästa år då vår dotter är runt 1 år, och då vill vi ha med en vagn som inte är allt för dyr men som är smidig, har ordentligt liggläge och har en suflett! :)
    Det är inte helt fullt liggläge men nästan... ska se om jag hittar någon mer bild...
    Den är nämligen i Thailand just nu (vår granne är där och honhar med vagnen). På bilden var F ca 10månader.
    http://antligenmamma.blogspot.com/
  • AAEV
    TinkyWinky skrev 2010-03-22 08:44:15 följande:
    ngn som vet vad åkpåsarna kostar på gekås??
    Den i fleece kostar 229 tror jag och den med "lammull" kostar runt 650,
  • Pigelinen
    Pigelinen skrev 2010-03-22 11:35:16 följande:
    Det är inte helt fullt liggläge men nästan... ska se om jag hittar någon mer bild...Den är nämligen i Thailand just nu (vår granne är där och honhar med vagnen). På bilden var F ca 10månader.

Här är det ett läge från maxläge. på bilden är min dotter lite sur ochhar kanat ner och jag orkade inte dra åt säkerhetspännena så hon fick ligga så *Elak mamma* när min granne kommer tillbaka hem så ska jag försöka ta en bild med ligglägge och sufflet fram.
    http://antligenmamma.blogspot.com/
  • Kaerleksbarn
    emma enhörning skrev 2010-03-20 21:00:22 följande:
    Ni kanske redan har haft uppe det, har inte läst alla inlägg... Vill bara lägga in en varning för saccosäckarna! Jag köpte tre stycken en fredag, på lördag morgon var en trasig och när min mamma reklamerade den på måndag kom det in en annan kund som reklamerade två stycken för samma fel. De går sönder i sömmarna då sömsmånen är för liten! Nu har en till av mina gått sönder med jag har varit i kontakt med kundtjänst som säger att de utan problem tar tillbaka alla tre då de haft problem med dessa. Jag köpte de enfärgade.
    Vår lilltjej fick sin i julklapp ifrån Gekås, inte gått sönder än
  • Ruso
    Tuss84 skrev 2010-03-22 11:30:31 följande:
    Är det ordentligt liggläge på den vagnen??Så att barnet kan ligga ner helt och sova?Vi ska nämligen till Thailand nästa år då vår dotter är runt 1 år, och då vill vi ha med en vagn som inte är allt för dyr men som är smidig, har ordentligt liggläge och har en suflett! :)
    Det är så pass plant liggläge att jag kunde ha en mjuklift i den och ha den till en nyfödd bebis, då det går jättebra att sova bekvämt.

Det enda minus är i så fall att det inte finns fotstöd som man kan lyfta upp, utan benen hänger "utanför"... men mina har sovit hur bra som helst ändå.

Pluss för en jättebra varukorg som sväljer mycket!!
  • Kaerleksbarn
    Pigelinen skrev 2010-03-21 17:13:59 följande:
    hihi ska åka ner på påsklovet... kan inte låta bli. Vist det KAN vara mycket folk men det kvittar. Vi åker på tisdagen v 13 då det är lov här, vet att endel har veckan efter men som sagt, jag åker dit oavsett, kan ju itne var mer än helgerna innan jul Nu blir det till att skriva inköpslista, har ju inte varit där sen i februari
    Här i Halland är det påsklov v14, Gekås ligger ju i Halland
Svar på tråden Gekås vol 14