• Wilmis07

Gekås vol 14

kalmar brud skrev 2010-03-21 20:09:39 följande:
    Nåågon som ska till SkoBoo och kan köpa en sån mätsticka till mig... Som man mäter skorna med??? Självklart så sätter jag in pengar för saken och frakt. Vad kostar dom?
    Finns på ellos också har jag för mig.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Ruso
    kalmar brud skrev 2010-03-21 20:09:39 följande:
    Nåågon som ska till SkoBoo och kan köpa en sån mätsticka till mig... Som man mäter skorna med??? Självklart så sätter jag in pengar för saken och frakt. Vad kostar dom?
    jepp, finns hos Ellos

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35028&productId=199162&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Och med olika rabatter kan du nog få den billigare där

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m51033221-2.html
  • MissR

Någon somvet om dom har paraplysulkys i ullared?
    Pris?
    Med eller utan suflett?
    Någon som har en bild?

• MissR

Tror ni där kommer vara galet mycke folk den 1 april?

• Theina
    MissR skrev 2010-03-21 20:47:57 följande:
    Någon somvet om dom har paraplysulkys i ullared? Pris? Med eller utan suflett? Någon som har en bild?
    ja det har dom.. vi har köpt en röd jättefin för ca 300 kr tror jag.. fanns parasol till att köpa för 79 tror jag.. tror det finns någon sort med suflett också, men kanske lite  mer 'vagn' än en sulky.. 
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Bubblan2
    MissR skrev 2010-03-21 20:47:57 följande:
    Någon somvet om dom har paraplysulkys i ullared?Pris?Med eller utan suflett?Någon som har en bild?
    Det finns en sulky lik Carena Easy. Vet att det finns bilder på den men kommer inte ihåg vem/vilka det är som har den i sina album. Men kolla annars på Carena Easy så får du en liten aning om hur den ser ut.

Om jag inte minns helt fel kostade den 529:-

Jag sitter i valet och kvaret om jag ska köpa en sån eller en Carena Easy. Måste bestämma mig innan nästa helg för då åker syster troligen ner och då får hon köpa med sig en, OM jag bestämmer mig för den. :)
  • Ruso
    kalmar brud skrev 2010-03-21 20:43:53 följande:
    Måste handla för minst 200 kr efter avdragen rabatt. Alltså så ska summan vara minst 200 kr efter att dom har dragit bort rabatten
    Fast det blir ju liksom billigare ändå... den är nog inte så mycket billigar på Skoboo, och då får du ju se det extra du får köpa för en 50 lapp (slutpriset om man räknar med att den kostar det samma på skoboo) som en bonus
Svar på tråden Gekås vol 14