xtravaganza
Jag hoppar in med en kommentar om halvfarten: Jag åt inga soppor alls då, bara mat enligt xtravaganzatallriken och bra mellanmål som min coach tipsade mig om.
Jag hoppar in med en kommentar om halvfarten: Jag åt inga soppor alls då, bara mat enligt xtravaganzatallriken och bra mellanmål som min coach tipsade mig om.
Jag var på ridresa förra helgen och moffade masor av god mat och godis. har gått upp ett kg sedan mål men nu är det tillbaka på halvfarten igen.
Har inte kommit iväg och tränat på evigheter, barnen har varit sjuka, jag har varit sjuk och vi har värsta renoveringsprojektet igång hemma.
På torsdag ska jag opereras och kommer inte få träna på 8 veckor så det är extra vitkgit att jag har koll på kosten, vilket kommer att vara svårt när jag ska vara sjukskriven i fyra veckor och gå hemma och titta på skåpen!
Jag har ju slappat lite med kosten och gått upp ngt kilo men nu är jag "back on track". Hade Allitabletter kvar sedan i vintras som jag började ta igår, får se hur det funkar ihop med jämvikten.
Köpte dock jeansleggings i helgen, började med att prova XL vilka satt superlöst överallt. Gick ner till L som var stora runt magen så det fick bli ett par i M! Kändes väldiogt bra!!!
Trist med allergi, har en3 kompis som är allergisk mot ärtprotein och hon kan inte äta några pulverdieter eftersom det finns i alla mer eller mindre.
Rosenknopp: Xtrabars ska man inte äta på helfarten, de innehåller mer kolhydrater än påsarna så de kan göra att man går ut ketonfasen.
Jag har själv alltid en bar i handväskan för att kunna ta ett bra mellanmål de gånger planeringen inte håller och man är iväg någonstans.
På mitt viktcenter får man mäta sig på tanita vid varje träff om man vill. Konstigt att det skiljer så på olika ställen. Jag har nu träningsförbud i totalt två månader, tre när det gäller hopp, löpning mm. Suck!
Mozilla: Jo det är klart, då är det inte så konstigt att det skiljer sig mellan olika ställen. Tror att mitt ställe startar upp en grupp i taget, kanske fyra, fem per år med ca 8-10 medlemmar i varje.
Jag körde bara på choklad de sista veckorna, kväljdes av de andra!
droppade i några droppar mintolja ibland som omväxling.
Just nu är jag hemma och sjukskriven efter en operation, det kommer verkligen att bli en utmaning, känner redan hur jag dras mot skåpen i köket!!! Får ju inte ens promenera förrän om en vecka så det blir ju nada träning!
Doriskis: Det gick faktiskt lättare på jobbet än hemma, men mina ättider passade inte med våra vanliga raster. Kan satt med kollegorna på lunchrasten med ett glas vatten, mineralvatten ibland. Gick undan och tog en shake när det var dags för mig att få i mig. På jobbet är det mindre frestelser faktiskt.
Rpbecca: Gå en promenad i solen och tänk på hur duktig du är som klarat så här många dagar! Du klarar lika många till, minst!!!!