Uretrit
Fick diagnosen uretrit (urinrörskatarr) idag, någon som upplevt detta & vet vad man ska göra för att bli av med det??? Känner mig så ledsen! :(
Fick diagnosen uretrit (urinrörskatarr) idag, någon som upplevt detta & vet vad man ska göra för att bli av med det??? Känner mig så ledsen! :(
Jag vet inte ska kolla
Men jag antar det eftersom urologen sa att jag var inflammerad i urinröret. Det här är riktigt tufft, jag har inte lust med någonting, vill bara ligga på soffan. Mår inte direkt bättre efter att ha läst all negativ info på nätet heller.
När jag fick min kortisonbehandling som var den första så gjorde han först cystoskopin. Vilket gjorde att det blev dubbla ingrepp. Det gjorde ont, det sved när jag kissade och det värkte mer efteråt. Jag tror att det var cystoskopin som bidrog till smärtan för urologen sa att nästa gång då jag bara ska få kortison så blir det mycket lättare.
Som sagt undersökningen är inget i jämförelse med den här skiten. Jag bor i sthlm, se till att du får träffa en urolog. Jag har gjort en behandling och har två till inbokade. Vi får se om det behövs fler.
Hur har det gått för dig?