Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

The return of the Lolilla

God morgon era gamla skator

• Pix Ladin

Idag kommer mäklarens fotograf och fotograferar eländet här. Stackars mig.

• Pix Ladin
    M C skrev 2010-03-25 11:32:51 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51564598.htmlJag har startat en tråd jag är tämligen stolt över. Jag skrattar så jag gråter.God DAMN vilka fula människor det finns!
    Usch, den tråden är hemsk. Jag är en sådan som har synnerligen svårt för fulerier. Nyligen satt jag bredvid en kille på bussen som var så ful att jag var tvungen att gå av och spy.
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-03-25 12:06:23 följande:
    det gjör jag om folk luktar illa...
    Ja, usch. Det är hemskt. Men nu för tiden döljer ju folk sådant under tjocka vinterkläder som tur är.
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-03-25 12:08:03 följande:
    här har sesongen för kortärmat just brutigt ut
    Är det sant? Ytterligare ett skäl att flytta till Tyskland alltså.
    När jag var yngre ville jag flytta till Berlin. Jag älskar fan Berlin.
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-03-25 12:16:26 följande:
    berlin är en skitskön stad!fast jag gillar hamburg bättre. det är ennu mer "fleur" över hamburg med sin reperbahn
    Jag hoppas att jag får tillfälle att åka dit någon gång. Vart var det du bodde nu igen? Har glömt.
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-03-25 12:18:22 följande:
    frankfurt am main.
    Pling. Nu minns jag.
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-25 12:24:23 följande:
    Erkänn att du är som hon som hånglar med staket och är gift med berlinmuren
    Nej, men jag är ganska lik henne. Ni kan kalla mig "Anna Animist" alternativt "HonSomOnanerarMedKuddarDärförAttDerasPersonligheterÄrOslagbara".
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-03-25 13:03:28 följande:
    kudar brukar ha ganka menlösa personligheter...
    Tycker du? Jag skulle tro att det beror på att du bara har råkat träffa på döingar. Kuddar har ju en ganska kort levnadslängd. {#lang_emotions_cry} Jag sörjer fortfarande ett tjugotal av mina bästa vänner som gick bort allt för tidigt. Jag tror att kuddarnas oförmåga att hålla sig i liv ofta beror på att deras personligheter blir instängda i örngott. Örngotten är lömska så in i ******.
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-03-25 13:09:24 följande:
    dom jag träffat har bara haft fjädrar i huvet och varigt mycke spaniga och intetsägande...örngott kan därimot innehalla en eller annan överaskning och brukar dessutom kunna vara mycke färjglada personligheter
    Jaha, nu förstår jag. Du kör med dunkuddar. Dunkuddar är ju döda, det fattar väl alla? En plockad gammal gås kan man ju inte förvänta sig så mycket av?

Men om du nu ska hålla på och försvara örngotten (som kvävt mina älsklingar till döds) så tänker jag inte prata med dig mer. Jag går och väcker min dotter istället. *Hmpf*
Svar på tråden The return of the Lolilla