Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

The return of the Lolilla

Vik hädan skrev 2010-03-24 19:17:45 följande:
    Alltså dagen innan jag sov över där första gången så hade jag och några kompisar suttit och käkat middag och samtidigt haft en diskussion om folks badrum och vad man använder för duschtvålar och sånt, och så retade vi killarna i gänget för dubbeldusch och pratade om hur kasst det är, och t.o.m de killarna sa nåt om att "men herregud, vad TROR ni om oss egentligen??" Så sen när jag skulle ta en dusch efter att vi gökat då så var ju dubbelduschen det första jag la märke till och det högg till lite i mitt hjärta
    Haha, det var ju jätteroligt.
  • Pix Ladin

Jag kan numera inte ligga brevid min man om han är nyduschad. Han stinker. Men så är jag gravid och kräksjuk också.

• Pix Ladin
    Vik hädan skrev 2010-03-24 19:24:44 följande:
    Jag tycker om honom trots dubbelduschen... Betyder det att jag håller på att bli vuxen?
    Är han snygg?
  • Pix Ladin
    Vik hädan skrev 2010-03-24 19:25:26 följande:
    oparfymerad tvål då?
    Där sa du något. Jag ska gå och köpa bebis-tvål till honom. Om han vill ligga är det bara att finna sig i detta nya påfund.
  • Pix Ladin
    Vik hädan skrev 2010-03-24 19:28:02 följande:
    Ja det tycker jag!
    Jag vill se!
  • Pix Ladin
    Vik hädan skrev 2010-03-24 19:30:53 följande:
    kolla i vår fb-grupp... På bilder. Där finns kanske 5-6 bilder, du kan ju gissa vilken är min
    Jag har sett honom. Kul.
    När träffades ni?
  • Pix Ladin
    Vik hädan skrev 2010-03-24 19:34:58 följande:
    5 veckor sedan.Alltså vi e ju inte ihop... Jag skrev pojkvän i den där tråden för att spä på lite extra. Men jag gillar honom mycket
    Jag tror det blir bebis och allt nu. {#lang_emotions_cool}
  • Pix Ladin

Nu måste jag ägna mig lite åt min familj.

Hej på er

• Pix Ladin

Är det här ni pratar om hårda kukar eller vad?

• Pix Ladin
    Ord blind skrev 2010-03-24 21:32:26 följande:
    Jag känner mig pestsmittad och drar.
    WTF?
Svar på tråden The return of the Lolilla