• M C

The return of the Lolilla

Bam skrev 2010-04-10 11:17:21 följande:
    Alltid. Ibland när jag ligger i badet så nöjesbajsar han bara för att vara gullig och hålla sällskap. Eller hur.
    Fantastiskt.
    Vi brukar diskutera våra attackplaner när vi bajsar. En står och tittar på när den andra trycker.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Hercule skrev 2010-04-10 11:41:21 följande:
    Vill ha pysselinput men orkar inte sufa in på de vanliga ställena
    Kom hit och spackla i mitt kök vettja!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Hercule skrev 2010-04-10 11:44:50 följande:
    Alltså, allvarligt skulle jag gärna åka upp till era trakter! På sista tiden har jag bara varit där på begravningar
    Du är väldigt välkommen! Om du kommer så får jag en anledning att fixa till gästrummet med. Det ska göras innan nästa övernattningsgäst. Kommer ta en vecka ungefär.
    En garderob ska bort och därför måste vi fixa till ungarnas rum samtidigt, men sen är det yttepytte spackling och sen tapeter. Köpa en Hemnes gästsäng. Jätteromantiskt ska det bli! Fast på ett snyggt och stilrent sätt, inte hysteriskt med virkad spets.
  • M C
    Bam skrev 2010-04-10 11:49:55 följande:
    Det kallar jag familjesammanhållning! *gillar*
    Mmm, vi praktiskt taget som gifta med varandra.

5 år i sommar! Firar elva år ihop på sista april. Tiden går så fort när man har roligt.
    Vill bara berätta att minior spelar Portal som en liten gud nu. Han är 4 år!
  • M C
    Hercule skrev 2010-04-10 11:56:39 följande:
    Något gästrum skulle jag nog inte behöva, jag har några levande släktingar kvar (men jag har inte åkt dit bara för att hälsa på sedan mormor dog). Men någon att hälsa på och fika med vore trevligt
    Jaha. Sån är du.

Fika får väl duga då, jag tar vad jag kan få.
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-04-10 12:00:07 följande:
    Menar du att din äldre son är en bastard
    Jepp. Vi har varit till soc och skrivit på och allt.{#lang_emotions_dreamer}
    Det var därför vi gifte oss och inte sköt upp det bara för att jag var med barn.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-10 14:34:12 följande:
    *fulgråter*
    *tittar strängt*
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-04-10 14:39:02 följande:
    Alla här har enorma pattar förutom jag.
    Det är snarare så att en av oss har stora och pratar mycket gärna och länge om dem. Jag har platta, de var stora i min ungdom. F.A.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-10 14:42:46 följande:
    *snygg gråter*
    *ler uppmuntrande*

Iallafall har jag fått mig lite somesomething. På en eftermiddag å allt!
  • M C
    Jazza skrev 2010-04-10 14:54:56 följande:
    Nae, bejbsen... Jag har mor och far här, de skall barnvakta ikväll, eftersom jag och Mfern skall på cocktailparty och bli sjukligt fulla Kanske tittar in senare
    Najs! Hare så kul och titta gärna in här i natt och var lite full och dryg!{#lang_emotions_cheers}
Svar på tråden The return of the Lolilla