• M C

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-04-10 23:14:55 följande:
    *kramar om*Har ingen aning om vad som finnes senare, just nu är det film på 4:an ivf.
    Djävulen bär prada är rolig!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Bam skrev 2010-04-10 23:24:44 följande:
    Jag har faktiskt legat med en hollywoodkändis!
    *lbprlrbprpblrplbvlrpblprbplbplpblr*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Bam skrev 2010-04-10 23:27:53 följande:
    Men han var ju inte ens bra!
    Jag har fan pippat en trevlig karl mot ett fönster, typ 30 meter i nästa rum från ett disco som DJ:ades av Clabbe! Det tycker jag personligen smäller större.
    Fönster mot vägen, ja. Nån våning upp. Inga låsta dörrar mellan. K-märkt lokal.

Har även struntat i ett brandlarm för att pippa lite. Samma hus.

*hehe*
    Gubben tyckte att jag var lätt legendarisk när vi träffades, han visste om typ alla. Rykten sprids så lätt.{#lang_emotions_dreamer}
  • M C
    Jolly Bob skrev 2010-04-10 23:34:19 följande:
    Clabbe måste dödas.
    Ja, det var fan så mycket roligare att pippa än att lyssna på den byfånen.{#lang_emotions_sealed} Men vi hade åttitalstema och det är alltid roligt.
  • M C

Bam, skärp dig.
    Simon är så snygg, likaså de andra hottisarna i tråden. Utom Äcklie då. Han avstår jag gärna.

Gerry...*mmmm*

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-10 23:44:32 följande:
    Vem är det? Vill se fler bilder för att kunna ge kommentar. Får jag namnet så intar jag google
    Från SG-... UNiverse? 1? Ja, nån där.
    Men bäst därifrån:
  • M C

Nä fy tusan vad jag är trött! Ska försöka gosa lite med gubben, är stentrött.

Det är fan jobbigt att böla som en snorhyvel hela kvällen! (som igår alltså)

• M C
    {#lang_emotions_sunny}
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-11 10:38:48 följande:
    Nu orkar jag inte läsa ikapp. Har jag missat nåt av värde?
    Solen skiner!
  • M C

Klarblå himmel! Nú ska jag klä på snorhyvlarna och gå ut en sväng. Bye!

Svar på tråden The return of the Lolilla