• M C

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2010-04-10 00:18:55 följande:
    Utmärkt. Gå med Gud.
    Ja, och far åt helvete själv!{#lang_emotions_heart}

*smaskar i mitt inre på några ytterst vinägriga chips*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-10 00:19:47 följande:
    Fick du sår i öronen? Ber om ursäkt då
    Nej, jag ylar med.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Nu ska jag rota i kylen och spela om drakar.
    Jag älskar er!
    {#lang_emotions_heart}

• M C
    2timearound skrev 2010-04-10 10:57:14 följande:
    Jag har fortfarande diarée. Idag är det väldigt löst.
    Har vi inte pratat om Oversharing?
  • M C
    Mariohn skrev 2010-04-10 09:26:19 följande:
    Alltså jag ÄR en vidrig vidrig människa. Jag skrattade :-/   www.familjeliv.se/Forum-13-253/m51867413.html
    Om det vore ett skämt så skulle jag garva med, men den morsan idioten har ju inte alla hästar i stallet!
    Fy vad hemskt!
  • M C
    Jazza skrev 2010-04-10 09:47:08 följande:
    God morgon! Jag har bröd i ugnen, någon sugen?
    Jag vill ha en bulle i ugnen, har du någon sån i bak-fickan?

*fnissar hysteriskt åt hur roligt det blev bara sådär*
  • M C

Ni vet min Svan? Det kom kamrater till den idag, tallrikar till väggen. Fina vita med bajsbrun text. Måste ta kort och dela med mig känner jag.

Alltså, gubbens fämli har fan ingen smak! I min familj var tallrikarna värd nåt iallafall - närmare bestämt över 50 lök för en komplett samling rörstrands julmotiv. I hans är det Domus som hänger på väggen.

• M C
    Vik hädan skrev 2010-04-10 11:07:08 följande:
    Fy fan va kassDu får öva på dina skämt tills maj hörrö!
    Svärfar har varit här och min IQ sjunker 30 poäng när han kliver in genom dörren.{#lang_emotions_dreamer}

Tallrikarna: http://www.lokus.se/Exp_SearchKopSalj_all.asp?cgProductId=4007453
    Är de inte fiiiina?{#lang_emotions_throwup}
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-10 11:10:46 följande:
    Jooo......men jag måste berätta för någon och jag vill knulla igen så det blir inte för Tomme.
    Bra tänkt. *går och bajsar*
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-04-10 11:19:01 följande:
    Jag är minst lika rolig som MC:www.familjeliv.se/Forum-4-51/m51879300.html
    Ja, den har jag sett förut och jag garvade åt både namnet och innehållet.
    Du ÄR rolig.
Svar på tråden The return of the Lolilla