• M C

The return of the Lolilla

psychocandy skrev 2010-04-10 15:02:37 följande:
    Jag beklagar förlusten av er president.
    *swoish*
    Förklara.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-04-10 15:11:08 följande:
    Och ca 100 civiler
    Hercule skrev 2010-04-10 15:07:41 följande:
    polens president och några andra höga polskar har kraschat i ryssland
    Hoppsan, jag fattade inte att han var med i planet. Hörde 87 döda bara i morse.
    Jättehemskt.

Nu dröjer det väl inte länge förren det är någon överlevande och då kommer trådarna om guds mirakel direkt.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-04-10 15:13:49 följande:
    Jag tänker och tänker men vågen står stilla.
    Rund är också en form.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-04-10 15:19:42 följande:
    Jag är mer korvformad. Seriöst, jag behöver hitta ett ligg. Då slutar jag äta.
    Jag hittade ett i dag.{#lang_emotions_sealed} Det var inte speciellt svårt...
  • M C
    psychocandy skrev 2010-04-10 15:20:50 följande:
    BERÄTTA ALLT!
    Jag sa "vill du knulla" han sa "ja". Vi knullade.
    The end.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-04-10 15:25:44 följande:
    Holy crap!
    Jepp, så kan det bli om man är som jag.

Jag älskar vårt PS3. Det är den bästa investeringen vi gjort. EVVER!{#lang_emotions_heart}
  • M C
    psychocandy skrev 2010-04-10 15:29:12 följande:
    Du är awesome. Hjälp mig hitta en vårflirt! Hur fan jag nu ska ha tid med en sån.
    Du kan ju prova att skicka en PM till någon här på FL.{#lang_emotions_dreamer}
  • M C
    psychocandy skrev 2010-04-10 15:29:47 följande:
    Herregud vad jag hatar när man just har lovat någon att följa med nånstans och sen ser man hur det börjar regna sekunden efter.
    Här skiner solen för första gången på evigheternas evighetsevighet.

Jag fick omedelbart migrän.
  • M C
    Bam skrev 2010-04-10 15:38:04 följande:
    Personligen så hade jag hellre slickat snor än haft med det stolpskottet att göra.
    Nja, snor är väl att ta i. Men jag hade hellre varit ensam jämt om alternativet var stolpskottet.
    psychocandy skrev 2010-04-10 15:35:42 följande:
    Om jag nån gång sjunker så lågt så kan ni väl vara vänliga att kväva mig med en kudde eller göra slut på eländet på något annat sätt.
    Finns det sån deseration hos någon jag känner kommer jag göra något dylikt, jag lovar!
  • M C
    psychocandy skrev 2010-04-10 15:39:46 följande:
    Jag älskar er men det finns gränser för hur långt jag skulle gå för att roa er.
    Mäh, snålt och otrevligt! Kom igen nu, gör det!
Svar på tråden The return of the Lolilla