• M C

The return of the Lolilla

psychocandy skrev 2010-04-10 15:43:16 följande:
    Vad är jag, ett försöksdjur?
    Ja? Typ.

www.familjeliv.se/Forum-5-98/m51839356.html 
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Vilket bra ligg jag skaffade mig, han kom hem med choklad nu! Den chokladkakan med marianne-smak.
    Mmmmm...

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Hercule skrev 2010-04-10 17:32:07 följande:
    Hallå! var är ni? Låtsas ni att ni har ett liv utanför FL nu igen?
    *torkar av spacklet från fingrarna*

• M C

Nu ska jag ägna mig åt familjen, det finns en liten risk att det blir mer knulla sen i kväll.
    Kram!

• M C
    Ord blind skrev 2010-04-10 22:58:33 följande:
    Jag fattar inte hur ni hinner vara på flera ställen samtidigt... Jag är så trött i skallen efter en hel kväll på FB att det nu är dags att lägga mig. Ha det!!
    Sov gott snuttis!

Idag är du pamrad, vänj dig inte. Om några dagar är det som vanligt igen.
  • M C
    Jolly Bob skrev 2010-04-10 22:55:44 följande:
    Du hunken, nu är vi himla nära vänner eftersom jag addat dig på FuckFejsBoken - som jag f.ö aldrig tittar till.
    Hmm. *snokar*
  • M C

Herregud, är ALLA vän med Eras utom jag? Hittade typ 5 till där i listorna...

• M C
    Jolly Bob skrev 2010-04-10 23:13:53 följande:
    Stasi? Adda förihelvete.
    *done*
    Jag menar 5 till förutom de som bor här.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-04-10 23:12:52 följande:
    Jag måste gå och lägga mig och sova, det värker överallt. *ynkar*Är det nåt bra på tv nån kan rekommendera en gammal tant?
    *kramar om försiktigt*
    Sov gott vännen!
Svar på tråden The return of the Lolilla