Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2011-01-28 17:09:50 följande:
    va? ! *förvirrad*
    Mrs Robinson är ju liksom en kärring som raggar smått......
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-28 17:14:23 följande:
    ja!!! fast jag tror att det var en hint om mina sma lärlingar och inte alls menat at dig...
    oh gud, vad skönt....det vore fruktansvärt om någon trodde jag gillar unga män. *uä*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Jag tror aldrig jag har längtat efter ett glas vin så mycket som jag gör nu.....

Jag kan meddela att jag hatar rea-kunder, vilka äckliga fittor. Just nu är jag så less på kunder öht att jag vill skrika och be de dra åt helvete. *behöver knulla*

• 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-28 17:38:03 följande:
    det blir nog bra ska du se. jag tror att du är nervös....
    För vaddå?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-28 17:50:47 följande:
    Och där försvann allt intresse. :)
    Vaddå för? Du skulle inte vilja att din fru tog sånna egna inititiv. Vad konstig du är........
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2011-01-29 11:03:09 följande:
    Så för att summera de senaste dagarnas gafflande: 2:an ska vara kopplad knähund på ett swingersparty?

Jisses.

Jag ska inte swinga med nån...... 
  • 2timearound

Hahahaha.......andra bilden är ju HUR LIK SOM HELST! Skål

• 2timearound

Yo! Vad gör ni sjusovare? Min unge fyller år idag det vankas kalas liksom, VAKNA!!!!!!!

• 2timearound

Yo mamas and papas!

Sammantaget har det varit en bra helg. Hur har ni haft det? Allie hade kalas igår......en miljon ungar = jobbigt men kul.  

• 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-31 09:10:11 följande:
    Yo yo yo!
    Så spännande att höra om barnkalaset...

Kom igen nu!!
    nosy bitch
Svar på tråden The return of the Lolilla