Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Äsch, hundjävlen klarar sig....

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    2timearound skrev 2011-02-09 16:38:54 följande:
    Äsch, hundjävlen klarar sig....
    Det var nog bara nyttigt för henne....*funderar*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-02-10 12:56:20 följande:
    har vi tur far vi en sandär tredvlig madraserad cell da kan vi stutsa runt och vara utvilade och smala som spättor när vi kommer ut (om vi kommer ut)
    *asg* jag vill vara fångvaktare 
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-02-10 14:41:58 följande:
    *blir lite skrajsen*
    Det borde du verkligen bli. Jag skulle vara svinhård mot er.
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-10 15:07:21 följande:
    Tjusigt men inte min stil. Det här tror jag att min karl skulle uppskatta om jag hade under en bröllopsklänning.
    www.fairygothmother.co.uk/newimages3/large/fg...
    Mmm...mums!

Dirt uppdaterad.  
  • 2timearound

Morning devil-spawns

DET ÄR FREDAG! Yay!!!  

• 2timearound

Jag har redan gått på muggen två gånger idag. Vafan?

• 2timearound

Satan, vad svårt det är att skriva CV! *useless slut*

• 2timearound
    Zimlis skrev 2011-02-11 13:29:19 följande:
    Hemskt när man blir tvingad sådär Oskyldig
    2timearound skrev 2011-02-11 13:24:31 följande:
    Satan, vad svårt det är att skriva CV! *useless slut*
    CV är inte så svårt, däremot är det tidsödande - det personliga brevet däremot *Ajj Caramba*
    *skrattar* okejrå....det har jag inte ens orkat ge mig på....*tar en cigg*
Svar på tråden The return of the Lolilla