Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-11 15:55:09 följande:
    Jo jag ska. Jepp tror fan dom flesta i tråden har hårfobi förutom jag och kanske Knisse.
    Ja, nu är sjukt äckliga. Hur gjorde du när du färgade in könshåret och stickade sockor av det? var det svårt att få rätt nyans?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-12 09:52:17 följande:
    *luggar hårt*
    *sparkar på smalbenet*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    2timearound skrev 2011-02-12 09:54:26 följande:
    *sparkar på smalbenet*
    (menar tjockbenet)

• 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-13 21:10:30 följande:
    Du vet att du kommer bli lönnfet om du fortsätter så här va
    Du borde veta.
  • 2timearound

Jag har missat det här med den tråden ni pratar om. Vad gäller saken?

• 2timearound

Nicket. Skärp dig. Bit ihop och gör det som är bäst för er alla.

Puss  

• 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-14 09:44:25 följande:
    Jag vill önska er alla en trevlig hjärtdag. Jag köpte en korg åt M och fyllde den med godsaker att dricka och äta. M köpte en trampträningsmaskin åt mig. *fet dam*
    Vad gulligt att du kallar dig själv dam. Finns det någon annan i världen som skulle göra det?
  • 2timearound

Tack för länken men jag vill veta var "godiset" är. Började läsa men orkar inte plöja alla sidorna...

• 2timearound

Jag ska åka till jazzan den 26:e.

Panki, kan jag göra nåt?  

Svar på tråden The return of the Lolilla