Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Zimlis skrev 2011-02-16 21:08:08 följande:
    Trevligt Vad har du haft för dej....
    Varit runt...*svävande*
    Mariohn skrev 2011-02-16 21:08:48 följande:
    *går*
     Nu blev jag på riktigt lite ledsen.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-02-16 21:14:22 följande:
    To "The Dirt" *marsch*
    *där*
    Mariohn skrev 2011-02-16 21:14:25 följande:
    Jag SKOJADE Hjärta 
    Det var inge KUL!  

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-16 21:24:03 följande:
    Jag ska ALDRIG mer skoja! ALDRIG
    NEJ! Lämna det till de som har HUMOR *stirrar på Poirot*
  • 2timearound

Poirot....det var ju du som hade humor. *suckar*

Vilken sur, bitchig, pmsig brud du verkade vara på spraydate. Intressant att du fick sånt fint napp.  

• 2timearound

Nu ska jag röka en cigg. So long!

• 2timearound
    Jazza skrev 2011-02-16 22:30:28 följande:
    Jaha, du kunde göra riktigt hjärt du, din showoff..... Mitt äckliga fejsbokhjärta ser ut som en fitta med två uppochnedpåvända bröst. Du kan få det, med, såklart, men tanken var ett hjärta
    *asg*
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-17 08:47:39 följande:
    Godmorgon. Svara mig. 
    Hey baby!

Jag sover naken. Såklart.  
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-17 09:45:49 följande:
    2timern har du öppnat en ny butik i byn bredvid min?   
    What?!
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-02-17 13:05:47 följande:
     jag tycker faktiskt synd om er, jag visar det inte bara ,du vet jag är en tuff tjej!

bättre?
    Vilket hittepå...*suckar* du är ju värsta blödarsjukan personifierad
  • 2timearound

Linda tittar surt på mig och suckar för att jag inte jobbar ordentligt...

Svar på tråden The return of the Lolilla