• M C

The return of the Lolilla

Jag med. Gonatt!{#lang_emotions_cheers}

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-04-14 08:32:28 följande:
    Man tar loss däcket. pumpar upp slagen. Lägger det i diskhon och ser var det kommer luftbubblor. Sedan tar man en sådan där klisterlapp för punkalagning där luftbubblorna kom ut, efter man har torkat området för lappen torrt. Sedan sätter man på slang och däck på hjulet, och hjulet på cykeln och pumpar upp slangen. Klart för att cykla iväg!
    Nej, man åker till cykelnisse och lämnar in fanskapet, kommer tillbaka några timmar senare och betalar nisse. Sen är det bara att cykla iväg!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-04-14 08:41:27 följande:
    God morgon MC! Nu är det dags för mig att hoppa i duschen och påbörja dagen. Föreläsning kl 10.... Min man har tagit ledigt så vi åker på Köns UL tillsammans! Mys!!
    Mmmm, karln och kön i samma mening. Härligt sätt att börja en morgon!
    Vad hoppas ni på?
  • M C
    Ord blind skrev 2010-04-14 08:39:26 följande:
    Det går ju faktiskt sjukt mycket snabbare att göra det själv! Eller så gör man som jag, ber gubben...
    Jo, men man blir skitig och det gör ont när huden går sönder på alla vassa kanter. Sen tillbringar jag hellre den tiden med att ta hand om mina blommor eller nåt.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-04-14 08:47:59 följande:
    Ett friskt barn.... Helst inte tvåkönat. Min man vill helst ha en kille, givetvis.
    Värre med o-könat.

Visst är deet rätt intressant att det eg finns fyra kön? VI har ju androgyna och hemafroditer med.
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-04-14 08:43:01 följande:
    Uuuuh! Låter skitjobbigt! Har ingen aning om hur man får bort hjulet och däcket och min diskho är full med kärl som behöver diskas och jag har inga klisterlappar heller Vad kostar det att lämna in det för lagning?
    Du får ringa och fråga, jag har inte lagat cyklar sen jag dråsade i backen och 500 meter senare blev påkörd för 8-9 år sen. Den blev en åtta och jag tog till bilen istället.
  • M C
    WTslyna skrev 2010-04-14 09:01:15 följande:
    Jag vägrar att cykla. Helt livsfarligt ju.
    Vik hädan skrev 2010-04-14 08:59:56 följande:
    Ajdå! Det lät mindre kul...
    Jag vägrar jag med.
    Jag skulle langa över en cider till en kamrat och bromsen nöp till. Jag for i backen med bröstet först. När jag sen ligger där på rygg och flämtar efter luft kommer det en vänlig 21åring och häller cider i munnen på mig. Hon tyckte jag behövde det.{#lang_emotions_dreamer}
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-15 09:15:17 följande:
    dessutom har jag en jätte stor finne som inte vill mogna pa hakan och den gjör jätte ont och gar inte att trycka söder och lätta trycket pa..
    Härligt! Man känner verkligen tålamodet tryta en sån gång.
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-15 09:13:55 följande:
    det kanman väll lungt säga fraga mc.men det är väll sa jag ska inte vara ute och ränna pa stan om dagarna...
    Söker ni det svaret är det gudasänd som har dem.
    {#lang_emotions_sealed}

Han har varit inne och puffat upp sina vansinniga trådar.
    Ja, fullständigt nutters, kohooish, wacko, dårfinkiga, inavelsvarningiga trådar.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-04-15 09:51:25 följande:
    Inte alls. Jag ska avregga mig efter den diskussionen. Jag är så jävla pisstrött på människor utan utbildning som inte har något bättre för sig än att bete sig som idioter så fort de inser att det finns andra som faktiskt skaffade sig ett liv. 
    Det är exakt samma människa som jag har stångat mig blodig mot i nån trosfråga. (*fnissar åt trosorna*

Sen undrar samma idioter varför jag är så otrevlig? {#lang_emotions_cool}
Svar på tråden The return of the Lolilla