• M C

The return of the Lolilla

psychocandy skrev 2010-04-15 17:40:53 följande:
    ARWEN.
    Jag vill vara Legolas.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-04-15 17:41:48 följande:
    Pann-krabba! Kom hit imorgon och drick alkohol med mig. Inte för att det gör dig smal men du kommer åtminstone inte bry dig.
    Schysst! Slå till HotLips!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-04-15 17:46:13 följande:
    Jag vill rida på en olifant!
    Jag rider hellre Legolas.
  • M C

Eller ännu bättre: jag rider allra helst

• M C
    Jazza skrev 2010-04-15 17:51:55 följande:
    Nej, Aragorn skall det vara! eller Boromir... Helst båda.
    Nej, usch. Faramir är hottare.

Eg kryllar det inte av hottisar i den filmen.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-15 17:54:22 följande:
    Vilka har sin blödningsperiod nu? Eller from imorgon? SVARA!
    Är det inte värre att ha den över månadsskiftet? Det betyder ju att jag kommer blöda som en gris i stockholm!!!
  • M C

On top of the mornin skanks!
    Solen skiner och noll vulkanaska, jag är så besviken. Vi var ju först ut häruppe att stänga alla flygplatser, men inte fan ser jag nå vita flagor i luften heller!

• M C
    lokisse skrev 2010-04-16 09:32:27 följande:
    öhhhhh va??aska??förvirrad
    Har vi inte pratat om det där med att kolla på nyheterna ibland?
    Vulkanutbrottet på Island har "fel" vind, det kommer rakt på oss. Även på dig kära kissen.
    Kolla nyheterna!
  • M C
    Ökänd skrev 2010-04-16 09:30:58 följande:
    Regn och moln... *arg*
    Åhåååå, du kan ha vulkanaska! Ut och kolla din muppa!
Svar på tråden The return of the Lolilla