• M C

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-04-12 18:55:08 följande:
    I´ll tough it out. 
    Du känner väl inte stanken eftersom du själv stinker mer. Har du duchat än då?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-12 18:57:12 följande:
    Ja, såklart. Det gick jag och gjorde när du sa till mig första gången.
    Bra. Jag var lite orolig där ett tag, det är fan inte normalt att sitta och surfa när man luktar mutta och svett. Muttsvett.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-12 19:03:03 följande:
    .-[ Vi har alla våra dåliga dagar. Guilt-trippa mig inte sådär för att jag inte alltid luktar rosenknopp!
    {#lang_emotions_flower}
    Jomen det gör du ju! Du är fräsch som en nyponrod och doftar sommaräng överallt!

I mina fantasi iallafall.{#lang_emotions_dreamer}
  • M C
    Mariohn skrev 2010-04-12 19:08:49 följande:
    Vad är det för fel på människan i min barntråd?? Jag försöker avdramatisera och förklara att alla barn är störiga ibland och hon kastar sig in och hugger med näbbar och klor för att försöka starta gräl? 
    *smyger undan*

FB.
  • M C

Inte jag heller.
    Skumt.
    Jaja, FB är inte världens pålitligaste. Men jag såg bilderna!

• M C

Ja, idag kunde man känna Våren på riktigt! Det har smält bort så vi har lite gräsmatta framme tom! {#lang_emotions_sunny}

• M C
    WTslyna skrev 2010-04-13 19:57:06 följande:
    Ingen som vill kela i min husvagn?
    Alltid! *tar bibben och flyttar in*
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-13 19:59:35 följande:
    Har inte ens haft närkontakt med en kuk detta året.
    Jag beklagar.

Inte ens en dildo? Bara bean-flick:ande är lite trist i längden.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-13 20:16:48 följande:
    Jag reder mig. På riktigt
    Bra. Huvudsaken att du inte blir desperat och knullar första bästa tysk som passerar.
Svar på tråden The return of the Lolilla