• M C

The return of the Lolilla

Ord blind skrev 2010-04-16 15:27:59 följande:
    Där för man dessutom hjälp direkt om nåt tekniskt krånglar.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    mumbuulu skrev 2010-04-16 22:12:05 följande:
    Vad går tråden ut på? 
    Vi vet inte. En gång kom det in en trevlig tjej och beklagade sorgen.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-04-16 21:46:09 följande:
    *inläggsonani*saknar Parkinson, som faaan, men måste erkänna att Skavlan är ett ok alternativ
  • M C
    Jazza skrev 2010-04-16 22:09:51 följande:
    Haha, nu ringer kastrullfull Psychocandy
    Varför kommer hon inte hit och skriver? Säg åt henne på skarpen!

{#lang_emotions_djavulsk}
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-16 22:22:58 följande:
    Minns du det? Det gör fan inte jag *förvirrad*
    Alldeles i början, på sidan 4-5 eller så.
  • M C
    Hercule skrev 2010-04-16 22:21:18 följande:
    Stick! vi sörjer en fallen krigare ...
    Mäh! Är det sådär jag har uppfostrat dig? Man är snäll mot strövande troll folk!
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-16 22:23:55 följande:
    Gud Det är så jävla jobbigt med alla "vad går tråden ut på" liksom. Men LÄS då om du undrar.........
    Om du nu vet så vill jag veta jag med. Jag är en mycket full förvirrad människa.

Jag tänkte bli full. Eller iallafall lite vinig i munnen.
  • M C
    Jazza skrev 2010-04-16 22:25:57 följande:
    Sug min abnorma klitta
    Jag är övertygad om att du har en söt liten framstjärt. "Slicka" är det korrekta ordet.
  • M C
    Jazza skrev 2010-04-16 22:26:16 följande:
    Hon sitter i en park, den lilla snärtan
    Jaja, liten och liten. Snärta och snärta.

Så du svänger dig med orden!
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-16 22:27:20 följande:
    Har du snackat med henne innan?
    Viktig fråga: är det någon här som aldrig pratat eller SMSat med någon av de andra? Svara på FB om ni inte vill skriva här.
Svar på tråden The return of the Lolilla