• M C

The return of the Lolilla

Jag kommer inte heller in på fejjan. Bara sista inlägget.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-26 12:22:39 följande:
    ja jag älskar varan städfru! hon är ett mirakel!!hon fixar skinade rent i hela huset pa 3,5 timmar och jag kan sitta med fötterna i vädret och titta pa. dessutom är hon trevlig och glad.när jag städar tar det minst 5 timmar och jag är arg tvär och sur hela tiden.
    Hur stort har du egentligen?

Vårt hela hus tar 3 timmar cirkus, 1,5 var inklusive barnpauser.
    Övervåningen tar 20 minuter om vi är två. *swoish*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-26 12:35:20 följande:
    utan källarn ca 200 kvadrat.
    Å fy fan. Vi har 137 finfina kvm.
  • M C

Jag skulle anlita en städare jag med om jag hade 300 kvm att städa.

• M C

Jaha, snusk som vanligt. På en fredag å allt! Nästan så man blir lite inspirerad.

• M C
    Jolly Bob skrev 2010-02-26 15:23:14 följande:
    Gör det..och lägg upp i tråden så att jag kan få våldsronka till lite kinky brit-sex.
    Har du sett John Cleese-klippet?
  • M C
    Jolly Bob skrev 2010-02-26 15:29:43 följande:
    Vilket?
    Oho, då ska jag leta fram det. Ett ögonblick.
  • M C

">

Svar på tråden The return of the Lolilla