• M C

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-02-25 16:36:17 följande:
    Men förfan....jag har ju sagt att jag är lång. Är 1,85 -hatar detNej...jag ser inte klok ut i puffärmar.
    Lång!
    Jag är "bara" 172, men allt är stort på mig. 10 i handskar, 61 i hatten. Bred om axlarna som fan.
    Men nu är jag även fet, men det hindrar inte att jag är som en lagårdsvägg även som smal.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

">

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-25 16:40:45 följande:
    Faan vad snyggt! Älskar långa människor. De brukar klappa mig på huvudet
    Det är jobbigt att vara kort, man får sniffa så mycket armhåla då. Jag har en kompis som är 186 och jag sniffar fan hennes armhåla.

Jag gillar deoderanter.
  • M C

Personlig notering: packa bara kläder som är förlängande och smalande.

• M C
    Jazza skrev 2010-02-25 16:46:22 följande:
    Jag är kort
    Men du har bobbsen från himlen från en bordell!
  • M C

Så vi kommer se ut som fyrtornet och släpvagnen när vi drar fram på stadens gator och torg?
    *suck*

">

I mina öron nu. *njuter*

Dessutom: panci, jag har aldrig ägt en kvinnorskjorta. Öht.

För inte nog med att jag är bredaxlad, jag har tuttar med.
    (Om någon som är tillnärmelsevis avis här detta låter det som skryt men det är inget skämt.)
    Jag ser ut som Beyonce när jag är smal.
    Men jag är 172 och inte 163 som hon är. Bredvid normala människor ser det helt sjukt ut med 103-62-100 som jag hade i tonåren. Kanske 3-4kg övervikt max och vägde 75 typ. Men jag hade bara lite lite mage och lite lite lår. Hängröv existerande inte förrens nr1 var nästan färdigbakad.
    Om man ser detta IRL får man Dolly P-vibbar, inte Beyoncefeeling.
    Sen är hon sjukt snygg, har jordens hår och röst och allt man kan önska(som jag inte har). Men hennes kropp är lite oproportionelig. Liten midja, stora lår - vem har det idag? Marlyn monroe lika, men ser man ut så IRL så ser man fet ut.

• M C
    lokisse skrev 2010-02-25 16:58:11 följande:
    en vad för nagot?? är det nagonsorts bygg kran sa later det lovande
    Jag är stark, jag kan lyfta upp dig.
  • M C

Jag är impad av beninnerlängden P! 87 är längre än svägerskans 84 på 175cm och mina smått imponerande 82 på bara 172!
    Jag har lika långa ben som min bror på 186cm. Han är proportionerlig.
    Jag ser ut som Ett Par Lår.

• M C
    Freddan skrev 2010-02-25 17:15:52 följande:
    Klart jag gör det. Och sen funderar jag på hur alla skulle se ut nakna förstås.
    Tänk "vårtgroda" så har du mig klar. Med rejäla bölder i häcken efter en smackalur av en idiot och en drutt i trappen.
    Men jag är rätt normal i ansiktet, det tror jag räddar mitt äktenskap.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-25 17:19:08 följande:
    2timer, jag tror inte det. Det kan hända att syrrans möhippa blir samma helg och så är det två eventuella spelningar som jag ännu inte vet när de kommer att bli, och inlämningar och en tenta och... ja, det känns för mycket för att jag ska våga planera in att komma och sen få ställa in när det i vanlig ordning kör ihop sig.
    NEEEEEJ!
    *gråter*
    Det är inte sant! Jag hoppas inget annat finnes. Man får inte glömma att det är Elitloppet den helgen, många är de som tittar på sånt och inte vill fjanta runt.
Svar på tråden The return of the Lolilla