• M C

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-02-25 17:22:34 följande:
    En fråga: vilka ringer med Telia?
    Moi.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-25 17:26:47 följande:
    kan ta med mig tyskt...gar att fa tag pa billigt här.
    Hahahahaha!
    GÅr man till en legal bordell då och frågar eller?
    Meine schönen damen, könen sie bitte doneren zie könshåren fyr meine kamraten, bitte?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-25 17:27:59 följande:
    Vad faaan är elitloppet?
    Obildade tölp! *snurp*
    SimplyTheBest skrev 2010-02-25 17:28:32 följande:
    Elitloppet! En gång om året!
    JA!
    Jag har stått på en lastbil innan målrakan och skrikigt mig hes på Zoogin, bara så du vet mina sympatier! Sen har jag även stått längst upp i silverbyggnaden och sett hur faxen glänser inför alla kameror - och samtidigt bölat som en snorhyvel.
    Sån är jag.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-25 17:39:50 följande:
    1000 hgvh
    Muppa.
    Den här gången ska jag sno åt miog 10 000 mitt framför näsan på dig. *utmanar*
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-25 17:36:59 följande:
    Har ännu inte varit på Elitloppet. Katastrof är detta. En häst som fått mig att böla som en snorunge är Going. Skoja vilken grann häst.
    Katastrof!

Jag har varit på..*räknar*
    93, 94... osv till 99 iallafall. Jag minns fan inte.
    Okej, jag har sett Queen L vinna, Zoogin komma tvåa två gånger, faxen vinna för typ tionde gången (men det var nog på TVn) och jag har varit med om att Wesgate Crown försökt dundra förbi på en meters avstånd (utan skydd) när jag försökte rensa buskarna vid målgången. Jag flyttade mig och gav mig själv iallafall 3 meters frigång.

Men jag lessnade. Det är liksom inte kul längre, är inte så fanatisk. Men en gång lär man se det iallafall!
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-25 17:43:45 följande:
    Det finns en risk att du gör det ja... Jag kommer inte ha mycket tid att vara här pga en massa sociala evenemang + studier och deadlines
    Jaja, säg som det är att du kommer pippa!
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-25 17:51:05 följande:
    Haha det där är ju jag, men jag glömde bort både inloggningsmailen och lösenordet och kunde aldrig avregistrera mig
    HAhahahahah!
  • M C

Läskigt candy!

Nu är jag iallfall lite trött och lite snurrig. Bättre att somna kl 23 än kl 02.
    Gonatt!

• M C

">

Svar på tråden The return of the Lolilla