• M C

The return of the Lolilla

Btw: får jag dricka vin nu?
    Har handlat, tittat på möbler, bytt patroner, tittat på brorsans nya hus, barnen sover och jag har startat en tråd som kommer få många medhåll och inga mothugg.
    Dammsög i morse, har iofs disken kvar men har noll lust att ta den nu när snorhyvlarna sover i soffan. De somnade som små ljus i bilen hem.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-02-25 13:18:57 följande:
    Men alltså vem i helvete är vem nu ?
    Jag är fortfarande gud.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-25 14:15:53 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-82/m51016097.html+skrattar sa jag grater* men det är hemskt
    Alltså, jag kunde inte skriva där, jag skrattade bara!
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-25 14:12:02 följande:
    förövrigt var asikterna korkade!
    *kram*
    Jag tycker du är smart!
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-25 14:12:02 följande:
    förövrigt var asikterna korkade!
    Glömde: i den tråden du länkade så var det angel som jag inte stog ut att läsa. Med dig har jag "lärt" mig hur jag ska göra, du och flera som är dyslexiker skriver på ungefär samma sätt. Man får liksom läsa i "förbifarten" så går det. Men när allting är rättstavat och det bara är punkterna och d:na då blir jag tossig.
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-25 14:22:55 följande:
    du är söt!
    Mja, om det tvista de lärde. Men tack ändå!
  • M C
    Mariohn skrev 2010-02-25 14:24:15 följande:
    Det var en ny i början
    Menar du analklådan? Mja, inte så ny som det kanske framstog.
    Men vi har haft besökare!
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-25 14:26:26 följande:
    vet! och jag tar inte als det illa vid mig!saker som jag blir sur över är när det ska skiljas pa "riktiga " dyslektiker och folk som stavar illa och dessutom när folk tror att den som stavar illa är korkad.
    Ja, då tycker vi lika. Helt otippat.{#lang_emotions_dreamer}

Som jag ser det så har de som är korkade ett alldeles eget språk, skillt från dyslexi och lättja. Men det är fyllt av felstavningar! Det ska man inte sticka under stol med, men det är en sak till med jubelåsnorna: det kryllar av blinkade apps och rullande smajlis bland orden, som om bokstäverna inte räcker till. Gah! Som på AWs forum, jag fick fan epelepsi där! Och mina skolkamrater från ungdommen, deras FBsidor...{#lang_emotions_death} När 90% av det skrivna renderas av appsens egna kod, då är det nåt skumt.
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-25 14:53:54 följande:
    mc hon tror att hon ser vem som har dyselexi och inte.. sant gjör mig tokig tror dom pa sant.. jag gissar att svensklärare skulle fa ge diagnoser i sa fall .. bit henne at mig är du snäll
    Hon som i Angel? Eller hon som i MC som är gift med en?
    Men jag biter gärna henne, hon hade rätt jobbig attityd.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-02-25 14:27:29 följande:
    Jag är alltid så efter! Se mig som er lilla retard! 
    HAahahahaha!
    Nej, det kommer jag aldrig göra.
    Vi har väl inga retards här?
Svar på tråden The return of the Lolilla