• M C

The return of the Lolilla

Bam skrev 2010-04-17 22:20:15 följande:
    Kan inte nån stänga av sin mobil så kan jag ringa och lämna ett trevligt medd?
    Pratar du med Jazza nu? Annars ringer jag!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

*spammar*

Jag har suttit i telefon hela kvällen. Trevligt!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-04-17 22:49:55 följande:
    Hej klafshinkar!
    TJenare cändy!
    Hur mår du? Ont ska med ont fördrivas, eye?
    Hörde att du blev lite på pickalurven igår, gick inte enligt planerna eller? Du skulle ju bli karatefull! Jag är besviken.
  • M C
    Hercule skrev 2010-04-17 22:47:31 följande:
    Jag vet hur MC låter när hon är upprörd
    Hahhahaa, ja, den tillbakahållna varianten. {#lang_emotions_sealed} Den med många mmmm gnnnh och smmmhhhh.
    Övning ger färdighet, utan idioterna här hade jag inte kunnat diskutera tvärarg. Har ff inte gått till personangrepp trots att de bevisligen är fullständiga byfånar. *stolt*
  • M C
    psychocandy skrev 2010-04-17 22:53:39 följande:
    Jag var väldigt full ett tag, men peakade alldeles för tidigt tyvärr. Så jag hann nyktra till framåt natten. Har varit hemma hos föräldrarna och blivit överöst med uppmärksamhet och godis, mycket trevligt.
    Mäh. Har du ingen fyllevana? Tramsigt, patetiskt och tonårigt. Ska vi ta lektioner?
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-17 23:06:17 följande:
    Jättetrevligt! Sötnosar. Hur var vinet? Eller ännu viktigare, hur jävla god var inte osten?
    Vi provar ost.

Ni såg väl sketchen jag länkade, det var Robert Gustavsson.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-04-17 23:05:48 följande:
    Det är människor som du som slutar fastkedjade i en lagerlokal med en videokamera i taket och en såg i ena handen, det är allt jag har att säga.
    Ja, absolut inte är det sånna som låter gökarna känna på sitt hår iallafall.
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-17 23:05:13 följande:
    Speedad.
    Tyckte hon pratade sakta ja.

{#lang_emotions_sealed}
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-17 23:07:55 följande:
    Helt sjukt. Vi har mens samtidigt allihopa. Alla utom MC. Flodhästarna räknas naturligtvis inte. Nu får du skärpa dig MC!

Ja, jag bestämmer över min mens. Jag är menshärksarinna. Nästa gång kommer den den 23 och månaden därpå den 21.
    Slut. Bol.
Svar på tråden The return of the Lolilla