• M C

The return of the Lolilla

Nu är sovtöntarna borta, ska vi demolera tråden?{#lang_emotions_demon}

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jolly Bob skrev 2010-04-16 23:35:52 följande:
    Ta hit era pavor. Jag behöver bli packad.
    *pjuppar*
    Orange? Är det verkligen en färg för den modevedvetne?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Jag puffade den tråden lite. Måste leta upp Svan.
    *rusar vidare*
    {#lang_emotions_demon}

• M C

FAN. Den var ff stängd. FAN.

Men kanske 0,75-tråden? *hehe*

• M C

">

Sover inte, har hittat en underbar röst. Jag är kär igen. I en röst helt otippat.{#lang_emotions_dreamer}
    SATAN the boy can sing! Jag ligger så jävla i lä att det är pinsamt!
  • M C

Tja skanks! Har skällt som en skabbhund på en kärring som låter sin jävla byracka pissa på min fina brevlåda. Brevlådan som är en klätterställning för mina snorhyvlar.
    Jag blir så elak på korkarslet! När jag sa åt henne att ge fan i att pissa på min brevlåda hånflinade hon åt mig.
    Hon gick hit enkom för att pissa på lådan. Nästa gång ska jag säga åt henne att jag kommer gå och pissa på hennes tomt om hon gör om det.

• M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-17 13:05:37 följande:
    Uppmanar er alla att kolla in i starka bilder i det galleriet nidblödningen är borta men nått nytt spännande finns att beskåda!www.familjeliv.se/hem/pavagmotsyskon/galleri....
    Men hur äcklig är inte du!
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-17 15:52:23 följande:
    Sitter & håller på med inställningarna till pressen här. Bara de i adressboken kommer in så hojta till om ni inte kommer in. Kan ha glömt någon.
    Du är väldigt snygg idag iallafall! Porrigt!
    Bam skrev 2010-04-17 15:33:12 följande:
    Äsch, åk hem till dom och kissa i deras trädgård. M C lärde mig innan att det är så man gör med besvärliga människor!
    Hade inte du haft lust att göra det? Dra i sig ett gäng vin med några busiga vänner och sen springa dit och pissa på ren jävelskap.

Känner en arg tråd komma.
  • M C
    Bam skrev 2010-04-17 18:40:47 följande:
    Så jävlig som jag är så hade jag bajsat i deras brevlåda!
    Jag är snäll. Jag är snäll. Jag är snäll.

Fick så dumma ideer nu, ska inte gå med på dem.
    *dricker lite mer vin*
    Nu ska jag gå och rösta i min pissa-tråd.
  • M C
    Jazza skrev 2010-04-17 19:52:58 följande:
    Ikväll skall jag och Mfern prova vin.... Svårförädrarna har varit i Tyskland och då passade de på att shoppa lite vin som de tänkte vi kanske gillar (inför bröllopet, alltså) Så vi har köpt chèvrehårdost, med ett slags kex, som är som tunnbröd, fast kexigt, salt, men knäckligt... Knullar i munnen!
    Vi provar ost.
Svar på tråden The return of the Lolilla