• M C

The return of the Lolilla

Bam skrev 2010-04-24 22:00:39 följande:
    *harkel*

{#lang_emotions_heart}
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-04-24 22:01:50 följande:
    Jag ska inte parta. Jag ska snart lägga mig i sängen med ett finger i tvåan och sussa.
    Sätt fingret i musen istället. En orgasm sover man skönt på. Eller skönt - stenhårt snarare. *tipsar*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Bam skrev 2010-04-24 22:03:59 följande:
    *våldkramas och blåmärkespussar*
  • M C

Jag har jordens hicka och irriterande tics på höger ögonlock. Är skitirriterad. Verkligen IRRI.
    Hjälp!

• M C
    Vik hädan skrev 2010-04-24 22:08:24 följande:
    Nej. Jag har mens.
    Beklagar. Men det är de facto inget hinder, bara en ursäkt.
  • M C
    Bam skrev 2010-04-24 22:13:00 följande:
    Hur sexig är han?
    Mja. Finns sexigare.
    Som tex
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-04-24 22:15:19 följande:
    Det blir ju så kladdigt. Jag vill kunna somna direkt efter utan att behöva gå och tvätta mig
    Konceptet handduk bredvid sängen är inte för dig alltså?
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-24 22:18:05 följande:
    Funkar Fejjan för er ikväll?
    Har inte funkat alls idag. Är skitirriterad.

Jag har fan TICS!!!! (I kretsar där man kollar psykoproblem är tics ett to-tell-sign på psykproblem.)
  • M C
    Bam skrev 2010-04-24 22:19:46 följande:
    Som tex vem? fick upp den här:
    Ha. Ha. Jack Black är sexig för att han är smart, musikalisk och rolig. Men den jag menade var:
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-04-24 22:26:13 följande:
    Usch idag känner jag mig ensam Ska lägga mig i sängen och lyssna på vemodiga låtar och tänka tillbaka på en massa fina stunder med människor jag antagtligen aldrig mer kommer träffa
    Men gumman, hur är det?

Kan du inte lyssna på lite knäppa låtar och tänka på oss istället?

">

Svar på tråden The return of the Lolilla