• M C

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-04-28 22:42:52 följande:
    Nu har jag verkligen kämpat med er!  *ger upp*
    Gonatt sötnosar! Imorgon ska jag snygga till mohikanen!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-04-29 08:48:49 följande:
    God morgon?Vem kommer hit med choklad och baguetter idag?
    Jag?
    Nä, jag har inte tid. Ska klippa mowhawken om trekvart och sen ska jag göra ett besök på BVC med nr 1. Det lär bli en mardröm. Han ska ta spruta och det är fan inte lätt att få honom att gå med på saker han inte vill.

Stackars Jazza, du är då sjuk jämt! Har du varit till doktorn?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-04-29 13:19:03 följande:
    Ställ dig vid ett dagis och rök, medan ungarna är ute. Kasta gärna fimpen i deras sandlåda Sånt älskar mammor! (tror jag)Du kan säkert få en använd knarkspruta av Pannkakan att kasta dit med också.
    Bra idé!
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-29 14:00:12 följande:
    har jag sagt att bowie är het??nu är han väll kanske lite gammal men het är han fan fortfarande!!och en ung david far mig knäsvag
    *urk*
    Skitful som får mig att kräkas!
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-29 14:14:29 följande:
    du är sa konstig i bland!han är ju bara för het!
    ">

" target="_blank">

Mäh. Jag var kär i Simon leBon. Eller Rick Astley. Inte i en gammal gubbe!
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-29 14:22:57 följande:
    desutom är jag nog lite skadad har jag kommigt fram till.jag tänder pa röster och dialekter.och det finns fan inget sexigare än en britisk acent...
    Jo, skotsk eller irländsk.
    Eller aussie!
  • M C

Idag har jag "hållt föredrag". Det är fan sjukligt hos mig det där behovet av att lära folk nåt varje dag.
    Borde blivit lärare istället.

• M C
    lokisse skrev 2010-04-29 14:30:54 följande:
    konsult dom tjänar mer
    Ja, varför inte? Åka runt och prata mig varm om evolutionen, det vore något det!
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-29 14:36:15 följande:
    eller lära ut maner och bordsskik till högt uppsatta affärsmänn
    Hahahaa, ja eller hur? Eller lära ut förförelsens konst till kvinnor.{#lang_emotions_sealed}
  • M C
    psychocandy skrev 2010-04-29 15:06:36 följande:
    H har köpt en höna. Död och fryst. Kan jag laga något aptitligt av det?
    Det är det enda man kan göra med hönor.
    Däremot en majskyckling som jag har i kylen kan man göra mumma av. Jag ska smörmarinera den. *slickelick*
Svar på tråden The return of the Lolilla