• M C
    Jolly Bob skrev 2010-04-27 23:04:25 följande:
    Jaaaa....jag har fått erotik i min inbox: www.jesper.nu/videos/coolt/28758-fet_rov_fise.../
    Har hört talas om det där, ser en framtid för mig faktiskt.

Hur gör man en hemsida?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jolly Bob skrev 2010-04-27 23:33:41 följande:
    Nejnej. Det är fortfarande åt helvete.
    *kramar lite försynt*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Underbart, helt enkelt underbart.
    Denna dagen, ett liv.{#lang_emotions_sunny}

• M C
    Vik hädan skrev 2010-04-28 09:40:08 följande:
    Morning mina älskade raggmuffar!
    *sneglar på mina wounderbaums i armhålorna*
  • M C
    Ord blind skrev 2010-04-28 10:05:09 följande:
    HUR ska man kunna förstöra den?
    Har du kikat i tråden som är upprinnelsen? Den som handlar om... homosex?
    Alltså vad är det med trådarna nuförtiden? TS heter aldrig det tråden handlar om!
    Måste kolla tillbaka.
  • M C

www.familjeliv.se/Forum-5-109/m52181517.html
    Nähä, den handlar om pappadagarna, nån sabla rödstrumpa får sällis av andra rödstrumpor i "kampen" mot ojämlikheten.
    Sen kommer vi vanliga tänkande människor in och "bara förstör".{#lang_emotions_djavulsk}

• M C
    Ord blind skrev 2010-04-28 10:45:36 följande:
    Nu har jag inte läst tråden (har undvikit att klicka på den sedan den startades...) men jag måste säga att om man tror att VD:n i ett företag kan ersättas med en vikarie då behövs det inte tilläggas mer.....
    Ja, det är väl ungefär där vi går i klinch, jag och mitt "possey" och ultrafeministerna. Alla har inte samma förutsättningar, vi kan inte tvinga folk att göra som några få tycker borde vara normen.
  • M C

Viktigare fråga: i vilken tråd har Bam härjat?

Svar på tråden The return of the Lolilla