• M C

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-04-26 22:47:03 följande:
    Var hälsad
    Greetings! {#lang_emotions_sealed} *goes prince kasmir*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-26 22:51:57 följande:
    den ser ut som en deo...en deo är praktisk men inte fan är den vacker
    Den deon vi använder nu har bytt form till att se exakt ut som en liten dildo. Praktiskt!
    Man blir både luktfri och tillfredsställd!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Re-SPEC! *yo*
    Känns som att jag haft den diskussionen förut här på FL.
    Respekt är inte samma sak som re-SPEC/dominans.

Börjar bli trött på alla cirkelresonemang.

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-26 23:13:34 följande:
    Var är du och härjar? Jag hittar fan inget alls ikväll, dessutom är jag förbannat uttråkad.
    Öhum... Har glömt bort, skulle tro att det var homo-hetero-tråden. Återkommer.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-26 23:16:05 följande:
    Ska kolla. Funderar på att försöka sova. Försöka kan jag ivf göra.
    *kramar om*

Jag ska ****oversharing**** och sen ska jag sova. Snark.
    Sov gott gummsigos!
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-26 23:19:27 följande:
    Slog ett snabbt öga på den men kände att energin inte fanns där tillräckligt mycket. Fuck...jag känner mig på lite halvtaskigt humör. Lite småirriterad typ.
    Finns även en rasstråd om man är lite sån idag. MED en äkta rasse!
  • M C

Godmorgon lovely ladies och kuken, hur står det till idag? Bättre än väntat och riktigt bra för att vara dåligt?

• M C
    2timearound skrev 2010-04-27 08:56:06 följande:
    Lägger in igen! *poppar*
    " target="_blank">

Den var bra! *diggar*
  • M C

Jag är tydligen en förtryckare. Ville bara säga det.{#lang_emotions_dreamer}

(det står i Toboas GB)

Svar på tråden The return of the Lolilla