• M C

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-04-28 12:27:15 följande:
    jag är fortfarande övertygad om att det handlar om att kvinnor är lite bätre än män i manga femenisters fall. 
    Jag tror att det är en generationsfråga, vänta två generationer till så har vi ett annat samhälle.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-28 12:34:16 följande:
    jag tror att det kommer att ga tillbaka till typ 50 tal...
    Äh, interå.
    Jag har inga kompisar runt mig som inte har det som de vill själva, det blir bara bättre och bättre.
    Om vi låter fundisarna och feministerna skrika högst kommer vi dit, men förhoppningsvis är vi fler med sund bonnförnuft.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-04-28 12:33:14 följande:
    Oj, ska leta. Återkommer.
    Hittade en om en fjortis, är det den?
  • M C
    Ord blind skrev 2010-04-28 12:39:03 följande:
    Här är den MC
    Läste igenom, det var ju Bam som blev påhoppad!
    Hon frågade en relevant fråga och fick direkt en massa sura kommentarer, inte undra på att hon fräste ifrån till slut.

Nu ska jag hämta snorhyvlarna.
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-28 12:40:21 följande:
    jag är bara rädd att det ska finnas endast en väg och den maste man följa . inga andra möjligheter utanför normen
    Därför skriker jag skithögt när ultrafeministerna försöker formera oss i linje.
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-28 14:38:41 följande:
    Det här ser ju JÄTTEtråkigt ut........! www.imdb.com/media/rm1657575680/nm0933940
    Seriöst så är jag mer sugen på henne.
  • M C
  • M C

Vad händer? Tråden ligger helt stilla!

• M C
    Jazza skrev 2010-04-28 19:25:10 följande:
    Åh, där blev jag kåt, såhär på kvällskvisten Men jag har feeeber Vad i hela jävla helvetesfanskap? Jag är rasande!
    Varför då? *kramar om*
Svar på tråden The return of the Lolilla