Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin
    Bam skrev 2010-03-25 18:23:51 följande:
    Håller med.
    Va? Gör du? Jag som tyckte jag var provocerande nu...
  • Pix Ladin

En rolig sak med  gravida kvinnor är att de ofta inte inser att alla hormoner gör dem... lite knäppa.

• Pix Ladin
    Bam skrev 2010-03-25 18:30:28 följande:
    Självklart håller jag med.Tycker det är provocerande med hormonknäppa gravidisar som tror jorden snurrar runt dom. Nu var jag lite provocerande.
    Jag är ju själv en hormonknäpp gravidis just nu men jag försöker sansa mig.
    Antar att min man har det ganska tufft just nu.
  • Pix Ladin
    Ord blind skrev 2010-03-25 18:54:48 följande:
    Hejsan!! Inte lika bitter idag...
    Jag är bitter och arg som tusan

Har du skickat över eländet hit?
  • Pix Ladin
    Ord blind skrev 2010-03-25 19:02:54 följande:
    Var ju tvungen att svara i tråden pix...
    Du var ju riktigt trevlig.
  • Pix Ladin
    Vik hädan skrev 2010-03-25 19:12:39 följande:
    Jag kan störa mig enormt på gravida kvinnor som kräver en massa särbehandling pga sitt tillstånd och tycker världen kretsar kring dem, men sedan blir rabiata och arga om någon frågar när bebisen kommer, om man vet könet, påpekar magens storlek åt ena eller andra hållet, eller gud förbjude - att någon rör vid deras mage.Alltså jag skulle inte heller gilla om folk gick och tog på min mage, men om man ska ha sjuttifemmiljoner fördelar och bli särbehandlad positivt av både bekanta och obekanta människor, då kanske man kan bjuda på sig själv ens så mycket att man håller god min när någon människa i bästa välmening frågar om bebisen kommit redan.
    Verkligen. Men jag ska inte säga för mycket. Jag känner mig enormt gravidaggressiv just nu. {#lang_emotions_demon} Tomas nästan snyftade fram förut "Men... men Anna... Varför skäller du så på mig?" Usch vad jag mådde dåligt då. Jag hatar att vara gravid och bete mig som en jä**a kossa.
  • Pix Ladin

Prata helst inte om påsken för jag blir så sugen på choklad då.

• Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-03-25 19:47:00 följande:
    Är jävligt sugen på choklad.
    Mm. När jag inte är gravid äter jag bara dyr, mörk choklad. Nu skulle jag kunna äta ett mega rör smarties.
Svar på tråden The return of the Lolilla