• M C

The return of the Lolilla

Gonatt galanta damer och kåta herrar, en ganska så bra fredag har lagt om sig till en underbar lördag. Hoppas vi hörs irmorgon!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Har ätit oxfilé, dricker rödvin och tycker skitsynd om mini. Vi har varit på akuten i 3,5 timmar. Han har gips på armen nu.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-05-08 10:55:23 följande:
    forteventura.ingen höjdar semester men mops var glad.och vild och charming.en kackerlacka bode i varat rum i varan säng vilket vi tyckte var misaslyckat da vi inte var ute efter att hitta nya spänande exotiska sängkamrater.barnpoolen var iskal och för djup för mops men det sket hon i och hade simpuffar och badade tills hon blev bla da fick man ta med henne pa rumet och stoppa henne i det lätt rostiga badkaret.maten var inget att hänga i granen!!men na ja allt som allt aker vi nago aldrig mer dit men vi har i allafall gjort nagot spännande!
    Roligt med äventyr! Även kackerlackor tillför till äventyret, vad vore en spaniensemester utan lite exotiska djur?
  • M C

Morning bäbjs!
    Man glömmer hur jobbigt det är med sjuka barn tills det händer nästa gång. Stackars minipixl!
    MiniMC har nästan vant sig vid att "sitta fast", men mamman kommer nog aldrig att vänja sig.

• M C

Vi tror att han blev knuffad, men föll så illa mot altanen att armen fick en spricka. Han var skitduktig på akuten, grät inte alls. Inte skrik heller. De var superimpade av honom! Han är ingen gnällspik helt enkelt, tålmodig och modig som en stålman.

Sen på kvällen kom grannen över för att kolla hur det var med honom, vi satt här och surrade tills 12 eller så. Hennes gubbe bjöd över min gubbe till en annan granne. De drack rätt mycket wiskey. Jag hade nästan inget vin så vi var nyktra när de gick hem, men gubbarna mår nog inte toppen idag direkt. {#lang_emotions_djavulsk}

Det stinker Ardberg i hela köket.

• M C

Roligt att det gick till någon som behövde det, och den här gången var det faktiskt läsbart!  Som att vinna wasaloppen med 3 km eller nåt va? Tvåtajmerns "dhdzhnd" låter mer som att det var snoret först.

• M C
    Jolly Bob skrev 2010-05-10 12:51:03 följande:
    Från Felsms.Till: Min handledare på jobbetSms: Tycker du det är gott att slicka f*tta? Alltså, om valet stod mellan ett glas cola och att slicka, vad hade varit det självklara valet? :pSvar: Jag hade nog valt f*tta med all säkerhet. Men vad vet du om det? KramFörklaring: Smset skulle till min pojkvän då jag ställt frågan till en äldre vän som sagt att han hellre skulle slicka... Blev lite pinsamt när jag insåg mitt misstag, och jag ser inte fram emot måndag
    Hahahhaha, underbart!
    SimplyTheBest skrev 2010-05-10 13:38:35 följande:
    På dåligt humör. Allvarligt. Bara meddelar
    *kramar om*
  • M C
    Hercule skrev 2010-05-10 11:46:27 följande:
    Typ så?
    Ja, exakt.
    2timearound skrev 2010-05-10 12:34:20 följande:
    Men vafan?! Man kan inte vara borta mer än en sekund innan ni börjar snacka skit! Det var ett helt genomtänkt och ohastat inlägg.
    Jaså? Okej, men nu är det för sent att ändra.

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-05-10 20:21:29 följande:
    Fick signalen idag på det. Ska se om jag hinner ner imorgon för att lämna in det. Blir förbannad & har haft en skitdag...vill bara gråta så arg är jag.
    Men gumman! *kramar om*
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-10 22:43:11 följande:
    Visade karln vad jag beställde från lindex i natt. Hans spontana komentar var. Det borde finnas en gravidlåsfunktion för shopping på datorn.www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=8...
    Jag håller med din karl.
Svar på tråden The return of the Lolilla