• M C

The return of the Lolilla

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-10 23:48:23 följande:
    Den här sidan är sjukt jobbig! Klarar inte av att kolla in den nu får så smärtsamma sammandragningar samt var tvungen att springa på dass för jag höll på att skita ner mig av skrattkramper.awkwardfamilyphotos.com/
    Den var bra!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-05-11 08:13:08 följande:
    Benen är rakade och jag är klar för en vecka med sol och värme!
    Härligt!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Tjena tjena, mittbena!

Det är helg from idag, det vet ni va?{#lang_emotions_sunny}

Har totalt slut på saker att sticka. Förtvivlan.

• M C
    2timearound skrev 2010-05-12 11:36:44 följande:
    Såg en söt tehuva i senaste Drömhem & Trädgård. Den kan du göra.
    Hahahha, jovisst. Tehuvor är ballt. Men jag dricker kaffe.

Ska försöka få en kamrat att köpa garn så jag kan sticka en tröja åt honom. Listigt va?
  • M C

*är vaken*

*är lite full*

Fast bara lite.

• M C

Är det en sån med touchscreen kanske?

• M C

Ho biaches!
    Är pissed, gubben har käkat gnällsoppa till frulle. Vadfan gör man med någon som inte vill tänka själv och bara gnäller på mig som tänker? Det handlar om trädgårdens utformning.

Är sjukt jävla arg nu.

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-05-14 17:30:39 följande:
    Så segt....drygt är det.
    FLåt, det är så irriterande och jag fattar att det inte är intressant. Men jag blir så arg när han är såhär inkonsekvent!

Som jag har letat efter träd! Vi hatar det vi hade, har ju tagit bort 3 av 4 träd redan. Fjärde ryker snart. De var fula och fyllde ingen funktion. Kus-samlare bara.

Men nu har jag hittat det här:

Det här är förmodligen södra Sverige, såhär stora blir de aldrig här. Håller man upp hänget lite i framkant blir det perfa som insynsskydd i hörnet på trädgården. Men det är inte gräsmatta så då blir det en löjlig diskussion (läs arg).

Nu är vi OK igen, men det blir så jobbiga högljudda "diskussioner".
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-05-15 13:52:02 följande:
    Sherlock Hlomes = mycket bra. Se den!Upplagd för en uppföljare, vilken jag självklart ska se.
    Jag är förälskad i scenerna där han berättar före vad han tänker göra. Absolut enastående filmografi! *hjärta*
Svar på tråden The return of the Lolilla