• M C

The return of the Lolilla

Jag har hittat inspiration till vårt badrum!

Wc entréplan
    {#lang_emotions_throwup}

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jolly Bob skrev 2010-05-02 17:33:38 följande:
    Vad som är viktigt i livet: www.familjeliv.se/Forum-9-191/m52268825.html
    Känns som att om man har behov av att fråga så har man cyklat åt fel håll.

Jag är helt mörbultad i kroppen och röd i ansiktet. Är sååååå trött, det blev pizza till middag. Men det är fint i trädgården!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

*knaaaaaak*
    Det var min rygg.

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-05-02 19:11:38 följande:
    Ajajajaj. Stackare.
    Tack!
    Gullungar!{#lang_emotions_heart}
    Men akta er va fint det blev i trädgården, det är nästan värt det faktiskt.
  • M C
    2timearound skrev 2010-05-02 19:22:05 följande:
    Du vet inte vad som väntar. Stackars dig säger jag.
    Jag håller nog med dig mest tror jag.{#lang_emotions_sealed}
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-05-03 08:23:17 följande:
    Han var snyggare då, och jag var kär. Men jag kan verkligen inte fatta idag hur jag egentligen tänkte. Var nog synskadad.
    Nejdå, du är ett perfekt exempel på att man tänker med hönan när det är Passion. Man ser inte skavankerna så bra då.
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-05-03 08:28:52 följande:
    Antagligen beror det på att kvinnorna i brasilien är så jävla snygga.
    Ja, fy fan. Och flest plastikop/capita har de med.
  • M C
    2timearound skrev 2010-05-03 09:01:35 följande:
    Hahaha! Ja fy faan. Sånt skit. Tur att vi är så härligt naturliga här i Svearike. Med kroppsbehåring, hängiga lökar och allt. :_D
    Hahaha, ja typ! Men vet du att häckutfyllnad är vanliga än lökarna där!
  • M C

Hello Pixl o alla andra - är det inte en underbar dag? {#lang_emotions_sunny}

• M C
    Ökänd skrev 2010-05-03 11:28:50 följande:
    Ja du man kan ju undra. Eftersom min exdåre varvar från kärleksförklaringar till rena dödshot så är det ju ingen risk att man glömmer vilken loser det är i alla fall. Men jävligt energidränerande. Har inte varit inne på min mail på 2 veckor nu för att slippa se eländet.
    *blir arg på riktigt*

Looser är bara förnamnet, han är ju en tvättäkta dåre!
Svar på tråden The return of the Lolilla