The return of the Lolilla
Har inte den här diskussionen varit med en gång förut?
Ingen dör just nu, ni är fina som ni är och ni ska absolut ha kläder som passar - inte efter modet.
Slut. Bol.
Har inte den här diskussionen varit med en gång förut?
Ingen dör just nu, ni är fina som ni är och ni ska absolut ha kläder som passar - inte efter modet.
Slut. Bol.
Herreguuud vilka dåliga serier ni ser! *sätter igång stargate, SG-1, s04e15*
Kvalitet!
12
Välkommen tillbaka Lokissen! *kramar om* Ibland gör man sånna resor och sen vet man hur bra man har det på nästa.
Jag har varit på arbetsförnedningen idag, trodde det skulle bli lite grillning one-on-one. Hade ångest i flera dagar, har tom gråtit flera gånger idag eftersom jag hatar att ljuga och jag visste att det skulle bli nödlögner. (jag vill jobba, så ni inte tror att jag är en smitare, men jag kan inte göra nåt åt satkärringar och jag vill inte berätta om dem, mår för dåligt av det)
Men det var en informationsträff, sånt går jag på iallafall en gång/år. Liiiite skillnad. Fick behärska mig för att inte gråta på själva informationen, så lättad var jag.
Coachen sa att hon tycker livet är perfekt. Jag höll på att garva rakt ut - men hon erkände direkt att det var rosa fluff och att det funkade bara för henne. Därför satt jag kvar, behärskad. Men huvudet har skakat "men herregud" flera gånger sen dess.
Livet är perfekt. Smaka på den! När hon sen sa "designat" så höll jag på att sätta i halsen.
Gormörnings skänks, hur står det till?
Vi har vattkoppor på besök, inte ett år för tidigt!