• M C

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-05-06 09:36:30 följande:
    När jag hittade första koppan ställde jag mig och bakade kanelbullar.... De har snart gått åt, kan jag meddela. Alla vill ha koppor. Men, det ÄR ju bra om de har det när de är små.. men fan... jag är verkligen ingen jamsmorsa, men jag har ont i hjärtat av detta
    Betänk då att vid 12 var jag borta i 3 dagar sen hemma i tre veckor. Lillebror var inte borta alls och hemma i två. Grannen, 1 vecka, fick en liten ynka koppa och var hemma 3-4 dar. Men nog är det jobbigt när de lider, det ska ingen ta ifrån dig. Tänkte bara att man kan peppa sig med "det kunde vara värre".

Jag har sökt med ljus och lykta efter någon med koppor, men de är så dumma att de inte talar om att de haft förrens efteråt.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-05-06 09:58:07 följande:
    Borta? Vart var ni?Jo, klart att det alltid kunde varit värre, men när det är ens eget barn, så är det ju svårt att se det så
    Borta som i totalt däckad av feber.
    Jolly Bob skrev 2010-05-06 10:17:45 följande:
    Och här inne osar det röv känner jag.
    Känner du dig sugen?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-05-06 09:39:30 följande:
    Nä, nu ska jag gå och måla tvättstugeeländet. Hejrå.
    Åh, måla! Va roligt!

Vi ska måla huset i sommar, har köpt färg och allt. Från babyblå till lingrön.{#lang_emotions_sunny}
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-06 22:53:49 följande:
    Men va fan heldött här på maze och på fisbok!! Har ni haft öråd bakom min rygg?Finns detnumera nån hemlig msn grupp som ni snackar skit om mig i?  *djuputfryst*
    Jag har tittat på Stargate. *nickar*
    Nu ska jag sova.
    *kram*
  • M C

Bara fint, tack. Han jobbar idag.

• M C
    2timearound skrev 2010-05-07 08:37:52 följande:
    Viss kossan ha lite hö?
  • M C
    Jazza skrev 2010-05-07 09:14:57 följande:
    HAHAHA
    Hur är det med din då? *tycker synd om*
    Men lite wiskey brukar ju kurera det mesta, prova det!
  • M C
    Jazza skrev 2010-05-07 09:16:28 följande:
    Ikväll skall vi ut och äta. Tjejerna skall vara hos mina föräldrar och jag och Mfern kommer dit och sover, när vi varit på stan. Skall bli galet skönt att komma iväg, efter min sjukvecka och E´s sjukvecka på det. Hon är inte hundra, men känns helt ok att lämna till mamma, dessutom vill hemskt gärna både mamma och E, så
    Mmm, restaurang...{#lang_emotions_heart}

Vi äter lunch ihop ibland rojden och jag. Ibland. Sen är det nog två år sen senast.
  • M C
    Jazza skrev 2010-05-07 09:19:51 följande:
    Äh, det har gått över, nu är jag bara trött för att jag bajsat istf att sova inatt
    Kaffe? *bjuder*
  • M C
    2timearound skrev 2010-05-07 09:22:02 följande:
    Pratar jag med mig själv, skabbiga häxor? 
    Nej, vi pratar med rojden idag.
Svar på tråden The return of the Lolilla