Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-09-09 10:38:03 följande:
    Ja, "chokladbak" kan jag tänka mig kan ha lite olika doft
    OMG du har blivit mutad av 2timern att snuska till det. ERKÄNN. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-09 10:25:32 följande:
    Är du en såndär kinkig brud som äcklas av det mesta och får panik om du själv mot förmodan skulle osa aningens svett?
    Jag är. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-09 11:49:35 följande:
    Fattar inte alls varför du tycker att jag är snuskig.
    Du pratar med mig Demon
  • Mariohn

Hjälp mig nu att hitta snygga gardiner till ett vardagsrum med vita väggar, tre fönster och en altandörr. Soffan är beige och tvbänk och hylla är mörk valnöt.  Soffan står med ryggen mot fönstren. Ok. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-09 11:59:33 följande:
    Öhhhh........har du några kuddar, plädar eller mattor i någon färg?
    Nej det är det som är så tråkigt. Allt ska slängas och bytas ut Eller jo, mattan är svart
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-09 12:01:58 följande:
    Ok. Har ni nåt Hemtex eller så i närheten?
    Japp! Men jag är SÄMST på inredning. Det är därför allt är så tråkigt. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-09 12:05:11 följande:
    Ok. En sak i taget. De brukar ha ett ganska stort sortiment av veckbandslängder som är lämpliga i vardagsrum. Glöm allt vad panelgardiner helet, det är alldelse för stelt. Veckbandslängderna gör att det blir lite liv och rörelse och är enkla att hänga upp. Så. Go on.
    HAHden slängde jag rakt i ansiktet på Mattias och hans tjat om panel  Jag gillar Jotex bättre än hemtex iof. Det är inte lika jäkla stelt och tråkigt.. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-09 12:09:01 följande:
    Jag tycker att du ska undvika mönster på gardinerna. Man tröttnar så fort plus att det är svarare (läs jobbigare) att byta ut gardiner än kuddar. Om du inte vill ha släta gardintyger så ta något med lite glans eller lyster i ist. Himla är ett annat märke som har jättefina gardiner. Men de är lite dyrare. Jotex är för bönder så jag fattar.
    Haha :´)  Nej jotex är för julafton börjar jag inse..  Vilken färg ska jag satsa på? Det är ju skitsvårt. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-09 12:22:40 följande:
    vitt och grönt. och brunt. Tovad ull och små silverpärlor.
    Det låter ju skitbra. Utom silverpärlorna. V gillar sånt lite för mycket.
Svar på tråden The return of the Lolilla