Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Klockan var 09.00 när 2timern öppnade butiken. Hon hade sovit bra och kände att humöret var på topp. I väskan hade hon lite lunch som hon skulle peta runt på tallriken senare men först skulle hon göra det förbjudna. Hon skulle färdas utanför gränserna för etik och moral och bedra sin man i tanken. Men det visste hon inte än.

Som vanligt gick hon fram till sin trogne vän datorn och tryckte igång den. Snabbt konstaterade hon att inget nytt eller intressant hade inträffat sedan igår och hon lät undslippa en besviken suck innan hon började plocka med dagens bestyr.  2timern hade länge funderat på hur det skulle vara att ha en mental  affär med en total främling men fram tills idag var det inget som någonsin hade inträffat.

Hon höll just på att rensa naglarna från skit med en liten tandpetare när han plötsligt stod i dörren. ”Hej jag skulle vilja köpa en klocka” sade den mörke främlingen. ”Jag heter 2timern” sade 2timern och kom på sig själv med att gå mot den mörke mannen som förskräckt ryggade tillbaka tills han backat upp mot väggen. ”Vi säljer klockor här” viskade 2timern och ställde sig så nära att hennes mörke främling skulle ha trasslat in fingrarna i hennes fuck me panties om han försökt röra ett finger.  Som om han hade kunnat läsa hennes tankar böjde han sig långsamt fram mot henne och talade blott ett par mm från hennes fuktiga läppar ”har du något som passar mig?”. Hans andedräkt doftade av kinapuff och heminredning och hon fick bita sig i tungan för att inte slänga sig över honom.

Som om de varit en enda tanke och själ började de unga tu att röra sig runt i butiken. De följde varandras steg som i en erotisk dans och när de slutligen stannade framför den perfekta klockan var hela världen bortglömd. I butiken fanns bara 2 timern och denna  yngling som tagit henne med storm så till den milda grad att det  var som att andas i en bastu och röra sig som i rymden. Den egna rymd som de på bara några minuter hade skapat tillsammans men för evigt ville stanna i.

”Ta den…den är din” viskade 2timern så nära mannens öra att han faktiskt kunde känna hennes andedräkt mot huden. I tanken slickade hon upp svettdroppen som  rann nedför hans muskulösa nacke och hon kunde känna smaken av polkagris i munnen.

Lika fort som han kom var han borta. Kvar stod 2 timern i ett rus av kärlek, kåtslag och eufori på ett sätt som hon aldrig upplevt det tidigare. ”Denna man bara måste jag få träffa igen” tänkte hon och log lite försiktigt vid tanken på att hon nyss sålt honom den trasiga klockan som skulle skickas på reparation…

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-09 16:02:20 följande:

Var du här..........? *viskar*
    Jag är chipen on your shoulder
  • Mariohn

Folk stirrar på mina bröst när jag har linne. Det är rätt lätt i skåne. Här är bönderna så jävla osmakliga och pantade att de frågar rakt ut vad de vill veta om "lögarna". Åtminstone den sortens killar som stirrar oförskämt. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-09 16:06:53 följande:
    Fick jag just fl-stryk? Okejrå.........jag kollar in rumpan på mina killkompisar ibland. jag är inte lika känslig som Panki,
    Hahaha nu såg jag framför mig hur du helt ettrigt sitter och vrålglor på någon stackars 18 åring som är jättegenerad och bara vill fly :´)
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-09 16:13:00 följande:
    VARFÖR tror du att jag har 18-åriga kompisar?
    Det tror jag inte. Jag tror att du tror att de är dina kompisar och följer efter dem och glor Drömmer
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-09 16:13:50 följande:
    Mariohn skrev 2010-09-09 16:08:22 följande:
    Folk stirrar på mina bröst när jag har linne. Det är rätt lätt i skåne. Här är bönderna så jävla osmakliga och pantade att de frågar rakt ut vad de vill veta om "lögarna". Åtminstone den sortens killar som stirrar oförskämt. 
    Jag har lite svårt att förstå att det är så illa att kolla in bysten på en kvinna.
    Det är det inte alltid., Men det är jävligt respektlöst och oförskämt att inte kolla den som pratar med en i ögonen och klarar man inte av det tycker jag att man presenterar sig själv som en jävla idiot. Är man en jävla idiot vill jag helst inte att man kollar på mig alls så då går jag och problemet är löst. Jag kan glatt erkänna att jag blir lite smickrad om jag märker att någon plirar på behagen när de tror att jag inte ser. Men handlar det om en människa som jag har en faktisk konversation med rent yrkesmässigt eller liknande...tja då blir jag förbannad om vederbörande inte kan visa respekt.  Tragiskt nog har jag löjligt många erfarenheter av gloende fubikar. 
  • Mariohn

En gång var jag på glorias med min bästa kompis. Då kom en kille fram till mig och sade "du har extremt snygga bröst" så jag låg med honom ett par gånger.  Mycket trevligare än att bli utstirrad. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-09 16:28:15 följande:
    Du är fan kär i din jävla inbox. Ingen inbox jobbar lika hårt som din, bruden.
    Din gjorde igår *krymper och trillar ur* 
Svar på tråden The return of the Lolilla