Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-09 14:39:16 följande:
    Hahahaha! Ja, då hade jag nog hört dig......nåja, jag är ju inte så fruktansvärt lång själv heller så du hade nog kunnat stånga mig i magen bara så hade jag sett dig.
    Synd att du har normal röst. Vi hade kunnat hålla ett halloweenparty och bara piff och puff annars. Varför är jag på så bra humör idag? FAST skinen soler? 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-09 14:42:32 följande:
    HAR jag normal röst?  Jaz har sagt att jag har mörk röst. Det gillar jag inte.
    Hahaha hur låter Djäz? Du låterså trevlig så. I somras ringde en tant hit och frågade "har du mamma och pappa hemma?"  "De knullar i köket igen" sade jag då lade tanten på. 
  • Mariohn

Det har förresten hänt mer än en gång...För ett tag sedan ringde en telefonförsäljare och pratade med M. M frågade mig "älskling tycker du att vi behöver byta abonnemang?"  jag svarade "nej det tycker jag inte att vi behöver varpå försäljaren skrattar och säger "vilken söt dotter du verkar ha., Jag har själv en liten hemma"

*Krengt* 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-09 14:46:16 följande:
    Som en hamnsjåare.
    Mariohn skrev 2010-09-09 14:44:44 följande:
     I somras ringde en tant hit och frågade "har du mamma och pappa hemma?"  "De knullar i köket igen" sade jag då lade tanten på. 
    På riktigt? *beundrar*
    Ja fast ibland pratar jag lite mesigare än annars. Det är bara när jag låter glad som jag låter sådär jävla mesig. Och det kan du ju själv förstå att det är inte särskilt ofta
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-09-09 14:51:19 följande:
    Låter Maran som en smurf? På riktigt?
    Haha nej  
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-09-09 14:53:31 följande:
    Annars hade jag bett dig ringa min telefon & spela in ett meddelande där du sjunger Hallonsaftlåten
    Jag kan göra det ändå om du vill
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-09 14:54:23 följande:
    Jag dejtade en tjej en gång som pratade väldigt högfrekvent. Det var liksom svårt att ta henne på allvar. Upplever du den typen av problem ibland?
    Nope. Tvärtom. Jag är inte högfrekvent. Jag har bara liten röst. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-09 14:58:20 följande:
    Typ som i svag och ohörbar röst? Eller hur menar du liten?
    Andra tycker att den är liten! Jag vet inte. Du får väl ringa och lyssna på mitt mobilsvar du också  Det gör 2timern när hon känner sig nere
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-09-09 14:58:11 följande:
    Vill du göra det?

Jag hatar telefonsvarare - pratar aldig in.
    Javisst Ge mig ditt nummer  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-09 15:01:09 följande:
    Och det vill jag fortsätta med, så skaffa inte en telefon som fungerar!
    Den fungerar jättebra men jag vill inte prata med dig om inte du vill prata med mig Sparade ditt nummer igår som "VARNING"
Svar på tråden The return of the Lolilla