Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Hej. Tänker ni gå idag också? 

• Mariohn

jag vaknade klockan 06 av att borren var  täppt. Jag ville inte vara vaken ensam så jag tänkte att jag skulle väcka M och bråka om något. Jag började således rycka bort små hårstrån från hans nacke. Jag vet att det är något han hatar. Han sprang ur sängen en hel timme för tidigt och trodde i panik att han hade försovit sig första veckan på det nya jobbet. Då somnade jag om. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-10 12:07:06 följande:
    Han måste få sjukt bra betalt för att vara din vårdare.
    En gång i månaden får han plocka gratis från sushibaren och på köpet köper jag ny tandkräm när den gamla är slut. Det är inte fy skam. 
  • Mariohn

Idag har jag för första gången hört talas om krympkräm.  Det är tydligen kvinnans svar på penisförlängaren. Man smörjer in muttans insida med denna krympkräm och den drar ihop och gör saker mindre. Jag kan inte låta bli att undra vilken man som frivilligt skulle stoppa in snoppen i något som var fyllt med "krympkräm"... 

• Mariohn
    M C skrev 2010-09-10 12:10:06 följande:
    Vad heter faciliteten där du bor? Har glömt.
    Jag vet inte. Jag får aldrig se utsidan eller läsa på någonting man kan skära upp folk med. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-10 12:11:24 följande:
    *asg* 

Nej, den killen vill jag också se! 
    Vad fan liksom..."älskling jag har hela region skåne fyllt med sånt som krymper könsorganen. Dyk in"
  • Mariohn

Undrar om man räknar ner som med ett såntdärniane adventsljus medan penisen krymper dag för dag. "Nej älskling nu är det bara 5 dagar kvar innan den är helt borta så nu får vi spara till speciella tillfällen"

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-10 12:25:04 följande:
    Nu har jag skrivit i en tråd utanför denna. *rädd* Det brukar normalt resultera i gröna och röda mail. Obestämd
    Vad fan
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-10 12:28:01 följande:
    BRING IT!

Trådhora........*viskar* 
    Varför startar man en sådan tråd? Jag ska starta en tråd om tandtråd i fittan. Fitt-tråd. 
Svar på tråden The return of the Lolilla