• M C

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-07-30 09:21:08 följande:
    Sedan ringde han för en stund sen, från bilen och är på väg hem och skall jobba hemifrån. Då blev jag ännu mer irriterad (vilket tyder på att det bara är mens-irri) och vill inte alls att han skall komma hem, jag ville för fan bara att han skulle fråga hur jag mådde.
    Mäh, jag håller med dig så det knakar!
    Hur jävla svårt ska det vara att fråga om jag mår bra? Jag sitter ju och gråter din blinda fan! (tre gånger på nån vecka bara, ge mig en kram blindstyre!)

Det är faktiskt inte för mycket begärt att få höra att man är sedd, men jag är rädd att en del bara inte kan. 11 år och vi bråkar ff om det.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

*kramar om J*

Min teori är att det är en praktisk fråga. Han gör det han kan göra - plåstrar, hämtar saker och fixar och grejar. Men när jag mår dåligt på insidan finns det inget att "laga fixa greja" och då blir han ställd. Han förstår inte att en kram är som ett plåster där.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-07-30 18:54:53 följande:
    ja det är nog precis vad det är!

har även ett par sköna resept pa badoljepraliner med rosenblad och lyxiga oljor... det skulle kunna bli bra julklappar till folk eller ga bort presenter
    Det har jag testat förut med, att göra egna tvålar typ.
    Men det faller på att det är för roligt att handla nytt på body shop.Tyst
    Men jag älskar att få sånt i present, egengjorda grejer is DA SHITT!
  • M C
    Jazza skrev 2010-07-30 23:15:38 följande:
    Hahaha, du gör också eget schampoo, va?

det är ju skitkul att reta henne när hon boar Jag organiserade mitt tupperware skåp två gånger per dag ett par veckor innan jag födde, så.... Jag FÅR retas!
    Boa är ju det bästa med att vara lite gravid! Jag målade sovrummen!
  • M C
    Jazza skrev 2010-07-30 23:26:56 följande:
    Imorgon. Vadå, kommer du inte på träffen?
    Jag säger bara PICS!!!
  • M C
    Jazza skrev 2010-07-30 23:31:49 följande:
    Äsch, jag retar ju bara Marihon. Vi skall inte ses förrän i slutet av aug, då åker jag ner igen och BamBam skall sy en flagga som hon skall vifta med och heja på mig när jag springer
    Jaja, glöm inte picsen bara.
  • M C
    lokisse skrev 2010-07-31 18:27:59 följande:
    i dag har jag varit pa ett stort möbelhus och köpt en ny jätte säng till mopsen med kana som hon inte kommer att sova i förns om ett ar eller sa.
    sedan var vi pa bygmarknaden och köpte hjul till spjälsängen och tva brandsläckare (kom pa inatt att vi maste ha minst tva brandsläckare annars kommer allt att ga att helvete)
    vi fortsatte sedan till ikea och köpte nagra burkar och lite smakrafs och beställde en säng att ställa brevid varan säng efter som alla kommer att vilja bo där i vilket fall och ingen jäkel kommer vilja sova själv...

sedan handlade vi lite ditt och datt pa vanliga affären nappar och grejs och mängder med soppasar och fryspasar i olika storlekar... (jag vet inte varför men det är himmla bra att ha)

när vi kom hem tog jag fram baby delen till vagnen och bygde fast sitbrädan till mopsen (som kom i gar med posten)

nu har jag fixat sa att mannen lagar en jätte ladning med kötfärssas som jag kan frysa in i lagom stora portioner.
    själv har jag bäddat i spjälsängen och vagnen och skruvat fast hjulen och bygt ett badrumsskap som vi köpte förra helgen och är alldeles skakis av all aktivitet...

inte boar jag inte
    Att få utlopp för sitt boande är i samma klass som att få en orgasm utan att behöva jobba själv. *vet*

Frågan är varför jag fortsätter boa 6 år senare. Det verkar inte gå över. Obestämd
  • M C
    lokisse skrev 2010-07-31 23:38:03 följande:
    det är det och höger armhala du har kvar av graviditeten...
    Jepp.
    Extrem svettning, renoveringslust och sexlust. Jepp jepp, sånt gör en kvinna glad.
  • M C
    lokisse skrev 2010-08-01 00:06:04 följande:
    ha ha ha ja jag hoppas ju pa att jag blir lite ordentligare och städar mina skap och tvätar mina barnstolar även efterat men jag har inte sa myxcke hopp.
    Jorå, lusten är kvar. Man har lite för lite ork i ett par år bara. Men sen kommer det igång igen!Tyst
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-01 00:25:36 följande:

I brist på biodling så blev det en bidräkt från Lindex...
    Men hur söt får man vara?
    Jag säger bara: ta chansen att klä ut dem när de är små!
Svar på tråden The return of the Lolilla