lokisse skrev 2010-07-31 18:27:59 följande:
i dag har jag varit pa ett stort möbelhus och köpt en ny jätte säng till mopsen med kana som hon inte kommer att sova i förns om ett ar eller sa.
sedan var vi pa bygmarknaden och köpte hjul till spjälsängen och tva brandsläckare (kom pa inatt att vi maste ha minst tva brandsläckare annars kommer allt att ga att helvete)
vi fortsatte sedan till ikea och köpte nagra burkar och lite smakrafs och beställde en säng att ställa brevid varan säng efter som alla kommer att vilja bo där i vilket fall och ingen jäkel kommer vilja sova själv...
sedan handlade vi lite ditt och datt pa vanliga affären nappar och grejs och mängder med soppasar och fryspasar i olika storlekar... (jag vet inte varför men det är himmla bra att ha)
när vi kom hem tog jag fram baby delen till vagnen och bygde fast sitbrädan till mopsen (som kom i gar med posten)
nu har jag fixat sa att mannen lagar en jätte ladning med kötfärssas som jag kan frysa in i lagom stora portioner.
själv har jag bäddat i spjälsängen och vagnen och skruvat fast hjulen och bygt ett badrumsskap som vi köpte förra helgen och är alldeles skakis av all aktivitet...
inte boar jag inte
Att få utlopp för sitt boande är i samma klass som att få en orgasm utan att behöva jobba själv. *vet*
Frågan är varför jag fortsätter boa 6 år senare. Det verkar inte gå över.