Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-09-15 10:13:24 följande:
    Jag är lika fräsch som vanligt. Har duschat och har på mig nya jeggings, svarta/gråa i stl 36 *nöjd*
    Jag har inte duschat. Jag vaknade nyss och började packa kläder, sen pratade jag med 2:an och nu har mitt barn somnat om och jag sitter här i mjukisbyxor och sporttop. Magen väller ut på sidorna och tofsen på huvudet lockar fotografer. 
  • Mariohn

Jag tänkte bli en såndär morsa som röker inne. Men under fläkten såklart. Till mig kan barnen komma om de vill festa. Jag har vin och sprit och det är bättre att de dricker hemma hos mig än ute på bygden. Cool morsa. 

• Mariohn
    M C skrev 2010-09-15 11:15:46 följande:

Jag tänker bli en sån morsa som anmäler en sån som du till soc!

Tyst
    Äh du är bara sur för att ditt barn kommer gilla mig bättre när jag sitter vaken halva nätterna och andas sprit och lovar att han kan komma till mig när hans stygga mamma inte lyssnar! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-15 11:16:36 följande:
    Kommer du visa titsen för killarna när de kommer i puberteten också?
    Ja de ska veta hur en RIKTIG kvinna ser ut. Inte nån jävel som tränar och äter grönsaker. 
  • Mariohn
    M C skrev 2010-09-15 11:20:48 följande:
    Visa dem "hur det ska gå till".

När jag var liten på 70talet fanns det seriöst familjer som visade sina barn hur man har sex. Det var en del av grönavågen-andan, bo i kollektiv och köra show'n'tell.
    Inte någon kring mig, men jag träffade folk som varit med om det. Fanns tom filmer om det.

En ytterst otäck historia är den om kollektiven i tyskland, kommer ni ihåg? Ett speciellt där ingen fick ha en sängkamrat längre än en natt och där barnen invigdes som små av ledaren.
    *ryser*
    På 70-talet? Jag känner till en del rödnackar som fortfarande tycker att det är en fin sak att göra!
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-15 11:33:53 följande:
    Så skruvat att folk finner sig i det. The mind works in mysterious ways.....
    Jag kan faktiskt förstå det...Den riktiga världen är jobbig. Kolla på sektmedlemmarnas tomma ögon när de påstår att "jag är verkligen lycklig. Det är såhär jag vill leva". De TROR verkligen på det och vandrar omkring i en liten fin värld där de en dag ska bli frälsta...skönt.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-15 11:37:27 följande:
    ...och under tiden får de utstå övergrepp, misshandel våld och terror? Verkar ju jättetrevligt!
    Nej...men såg du dokumentären för två veckor sedan om...jag minns inte vilken jädra sekt det var. De upplevde ju verkligen inte att det var övergrepp. De VILLE bli "upptagna till Gud"  och ansåg att det var en underbar upplevelse att ligga nakna hos sin frälsare. De kände sig speciella och fnittrade och hånade journalisten som naiv och levandes ett tomt materiellt liv... De TROR ju att det är något underbart som händer. Hur vidrigt det än är...Lite "det man inte vet.." 
Svar på tråden The return of the Lolilla