Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-14 08:38:18 följande:
    Hej!  
    Hej snart försvinner jag! Ska flytta Skrattande Då ska jag sakna er allihop
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-14 08:45:00 följande:
    Du tänker väl komma tillbaka? *rädd*
    Ja självklart Men om jag är borta en vecka elller två är det inte för att jag har övergivit er
  • Mariohn

Jag har inget tålamod idag. Tröttnade på ungarna i trapphuset så jag öppnade precis dörren och sade lugnt och sansat "Gå in och håll käften annars slänger jag in er genom brevinkastet". Då förstod de plötsligt svenska. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-14 08:48:56 följande:
    NEJ!!!!!!!!!! *förtvivlad* Nonono..........  
    Jag ska skynda mig
  • Mariohn
    Mariohn skrev 2010-09-14 08:49:53 följande:
    Jag har inget tålamod idag. Tröttnade på ungarna i trapphuset så jag öppnade precis dörren och sade lugnt och sansat "Gå in och håll käften annars slänger jag in er genom brevinkastet". Då förstod de plötsligt svenska. 
    Vill tillägga att om någon någonsin tilltalar mitt barn på det viset kommer jag att bli vansinnig. Skönt med dubbelmoral *idiot*
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-14 08:51:45 följande:

Sa du håll käften till ungarna...........? Det var lite oväntat från fls mesta "snäll-mot-barn"-morsa.

jag hinner inte prata med er idag. Om jag kommer smygandes in här vill jag att ni säger åt mig att dra. Jag behöver faktiskt jobba ibland. Drömmer 
    Ja det gjorde jag. Eftersom de inte kan svenska enligt sig själva trodde jag att de bara skulle uppfatta att jag var ar. . De är 10 år och skriker och vrålar i trappan och använder den som lekplats mitt i nätterna och sedan 06 på morgonen.. De blir säkert inte (mer) skadade av att jag blev förbannad. 
    2timearound skrev 2010-09-14 08:52:28 följande:
    Bra! jag pratade om dig vid frukosten idag.
     BERÄTTA!!
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-14 08:58:42 följande:
    Jag sa att du var rolig. Jättejätterolig. Att du alltid tolkar saker så annorlunda mot vad jag gör. Jag läser en text och liksom, ja ok. Medans du gör nåt tokigt av det så att jag måste skratta och lägga ner huvudet på tangentbordet. 

T har sett visst av ditt "material" så han förstod vad jag menade. Vi enades om att du nog är någon typ av humoristiskt geni med lätt störning inom nåt spektra. Drömmer 
    Jag är inte säker på om du kallar mig idiot eller om du ger mig en komplimang. Men jag tolkar det som att det var lite av båda delar. Och bara för sakens skull: Jag övertolkar en massa saker som jag vill helt medvetet I verkliga livet är jag löjligt ointresserad av drama. Jag är en såndär som ler fånigt och säger "mm så kan det vara ibland" och styr in på ett sidospår när folk snackar skit och går upp i varv över saker som bara tar energi Och jag har ingen störning. På riktigt.
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-09-14 09:00:52 följande:
    dom ska vara glada att du inte bad dom ga och pulla för att dom är sa sura alltsa!
    Hahaha ja jag glömde det. Det är faktiskt roligt att säga så till barn. Det tyder på att man har ett bra förhållande. Pratar man inte öppet om sådant har man fel i relationen till sina barn. Jag väntar bara på att vederbörande ska börja använda en presbild där hela familjen "fredagsmyser" nakna i soffan tillsammans med varsin eltandborste. Tolka fritt. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-09-14 09:05:25 följande:
    det ska du inte vara ledsen för du kan fa en störning av mig jag har nog sa det räcker för ett halvt kompanie
    Vi kan dela  
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-09-14 09:09:04 följande:
    tror du att dom har eltamborstar?
    jag gissar pa nagot mindre krystat självtilverkade dildos av vedträn eller sa
    Köksredskapen kanske. Varför inte liksom. Mannen i familjen är ju så fett uthängd också. Hela världen kan läsa hur han gillar både det ena och andra i pepparkaksdalen och att bli kissad på, det är frukost på sängen. 
Svar på tråden The return of the Lolilla