Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-15 13:01:19 följande:
    Det här händer här just nu. jag är inlåst ensam i butiken och T är med andra bakom garaget. Hela centrum är tömt.

www.aftonbladet.se/
    WTF??????????? 
  • Mariohn
    Der Ficker skrev 2010-09-15 13:01:19 följande:
    Hej tjockis, hur är läget?
    Jag är inte tjock. Jag spydde nyss. Själv?
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-15 13:03:23 följande:
    Det är lite scary. jag har pratat med sambandscentralen. De sa att jag var trygg i butiken, men vem fan vet liksom?
    Stå inte vid något fönster tack! 
  • Mariohn

Milda makter vad läskigt. Låter som du är trygg inne i butiken...kanske är tryggare att stanna där än att ta sig ut. Men ändå vansinnigt otäckt att behöva vara med om. hoppas att det är säkrat snart och att någon kommer in och informerar er om vad som hänt osv. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-15 13:09:59 följande:
    Mara, jag svara här ist. Polisen skrek till vår extra personal som var på väg till jobbet att de inte fick vara kvar i centrum för att det fortfarande var en bomb i banklokalen. Jag vet inte
    Detta lär hamna på nyheterna ikväll <<<---*kommenterar vettigt*
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-15 13:14:15 följande:
    Nu tog polisen upp sitt vapen och gick bort från ingången. Vilket jävla drama, det är inte klokt. jag är så glad att det står i tidningen så ni fan inte tror att jag sitter och hittar på. Skrikandes
    Ja du är ju så känd för att älska dramatik
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-15 13:15:41 följande:
    Det sitter en kille i knallorangea kläder utanför nu. han kanske är bomb-tekniker eller nåt.
    Undrar varför han sitter.... 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-15 13:18:24 följande:
    *glad*
    Förlåt att jag skojar...Jag vet bara inte vad jag sk säga! säg till om det inte är ok! 
Svar på tråden The return of the Lolilla