Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-09-14 09:52:14 följande:
    2300? nänä...det skulle inte funka. Han är dyngtrött klockan 1900 redan. Fan, inte ens jag själv är vaken till 2300 längre. Dessutom vill jag inte behöva underhålla Ville ända till jag själv lägger mig.

Nä, jag ska tala lite allvar med honom så ska det nog bli bättre.
    Hahaha V är också trött klockan 19. Då sover han en stund och vaknar klockan 20 igen Jag är nattuggla så hellre att han sover från 23 - 10 än att han vaknar regelbundet under natten :) 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-14 10:26:56 följande:
    Det är helt fel. Jag har inga skönhetsfläckar alls.
    Ok då gissade jag fel. 

Då är det alltså fråga om extremt långa bröstvårtor som ger obehag när de viker sig i bh:n? 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-14 10:30:40 följande:
    Nej. Nu blir det här så överdrivet, så nu glömmer vi det. *bygones*
    Jag visste det. Du har en finne Dramaqueen!! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-14 10:57:43 följande:
    Vi har 10.000 kr att göra nåt kul med personalen. Vad fan ska vi göra? Vi brukar ändå ta med dem på nån kul show under hösten, så det vill jag inte göra. Linda är ju handikappad så vi kan inte åka på Spa. Tjejerna är väldigt unga och vi är väldigt gamla. What to do?

SVARA!
    Tivoli i Danmark när de har jultema. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-14 11:01:03 följande:
    Det blir svårt med Linda, tror jag. Självklart är vi beredda att lägga till men det får finnas gränser också. jag vill nog ta med dem på den vanliga show-kvällen under hösten/vintern också. detta är en bonus som vi har vunnit.
    Kan ni inte bara göra en helkväll och äta på någon riktigt fin restaurang?  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-14 11:04:11 följande:
    Fast sånt gör vi ändå, liksom. Plus att det inte kostar 10.000 och jag vill fan göra av med pengarna nu när vi har vunnit dem.
    Köp smycken åt alla? Goodiebags med parfym och något kul? Massage och ansiktsbehandling?
  • Mariohn
    Der Ficker skrev 2010-09-14 11:13:19 följande:
    Eller någon matlagningskurs på någon fin herrgård eller slott ute på landsbygden? Sådant tycker jag skulle vara skitmysigt nu i höst när det är så vackert ute i naturen också
    Der Ficker skrev 2010-09-14 11:18:48 följande:
    Och sedan kan mästerfotografen T fota allt och så får de ännu ett fint inramat foto på sig som mästerkockar som minne.
    Skitbra idé. Det skulle jag uppskatta helt sjukt mycket. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-14 11:24:56 följande:
    Alltså....alla era ideer är kanon men passar inte oss. Smycken har vi i överflöd här i butiken. Tjejerna får ju fan knappt nån lön för att de tar ut så mycket smycken och sånt. Så det skulle kännas tråkigt. Vi har varit inne på Spa men eftersom Linda knappt skulle kunna delta så känns det inte kul alls.

Arbetskläder MC? Ingen går omkring i några birken här liksom......Drömmer

Middag, visst jättekul, men det gör vi ändå. jag tog ju med dem ut för bara nån månad sen och jag har redan börjat fundera på vilken show vi ska se i vinter. De kommer ju hem till oss och äter och dricker ganska ofta också så mat är liksom gjort.

Jag föreslog faktiskt ballong, men Linda skulle aldrig klara det. Hon kan knappt gå utan rollatorn längre.
    Fast man kan ju få flyga ballong med rullstol? Nu vet jag inte vad hon har för handikapp men sådana saker brukar gå att fixa!  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-14 11:28:17 följande:
    Hon skulle nog ha lite svårt att stå på ostadigt underlag så länge. Sen är det väl lite sent för det nu ändå? Kallt liksom......

Linda och jag smakar på det här med kurs nu.
    Fast man kan sitta i rullstolen i ballongen. De fixar underlag så att man kan sitta stabilt och ändå se. Eller jag vet att de har gjort det när mina föäldrar har flugit åtminstone Men du har rätt. Det är kallt nu :-/
Svar på tråden The return of the Lolilla