• M C

The return of the Lolilla

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-01 00:29:19 följande:
    Ja eller hur sen ska ju de små glina bestäma själv. Fan alltså jag skrattade så jag grät sönder sminkningen!
    Underbart!
    Jag har stålis hemma! Har finfina bilder på när de ligger med ena armen utsträckt i en jättesöt stålispjamas. *minns och vill fan gråta*

Men vi försöker skaffa fler, jämt och samt. Loooovar!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-01 00:42:07 följande:
    Underbart!
    Man ska verkligen passa på när de är små. Ja just ja ni vill ju ha fler håller ni på med ältester och sånt?
    Nej, jag gav upp dem efter nåt år eller så.
    VI knullar på helt enkelt. För skojs alltså.Drömmer
    Jag behöver gå ner lite i vikt, ska göra en allvarlig satsning nu när gubbens semester tar slut.
    40. När jag fyller 40 slutar vi och en av oss snöper sig.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-01 00:43:58 följande:
    Idag har jag smakat kängru. Det var faktiskt riktigt gott men inte lika god som pepparteken jag tog ska man fuska så ska man fuska rejält!
    Vi var på Galtströms café maten är riktigt jäkla go där varit där nått på sistone?
    Nope. Vi renoverar. Drömmer

Jag ville åka ner till Juni-trakten för att få sig ltie gott käk men det har inte varit läge än. Irriterande.
  • M C

Mitt hus är inte ens i närheten av klart men det ser inte ut som när vi köpte det iallafall! *glad*

Nu ska jag sova, gonatt. Ska bara se om jag fick till den verbala örfilen.

• M C

Gonatt, ses imorgon!
    Nu ska jag verkligen lägga mig. Looovar.

• M C
    2timearound skrev 2010-08-01 11:58:22 följande:
    Fy faan vad bakis jag är.......
    *kramar om*
    Stackars!
  • M C

Svågern kom förbi så det blev lite vin idag med.Skål
    Semester är som en enda lång vindrickareftermiddag.{#emotions_dlg.flower}

Har klippt ner en ruskigt stor brudspirea - eller snarare tagit bort 1,5 meter av tio. Tog nästan två timmar, blev helt slut.
    Det blir nog lättare om man är två, ensam är det helvetet på jorden.
    Den är inte ens min. Men den invaderar flera meter av min tomt.

• M C

Jag med. *kram*

• M C

Och här pratar ni bajs i vanlig ordning.
    Skönt att saker och ting är som de brukar!Hjärta

• M C
    Jazza skrev 2010-08-03 20:45:23 följande:
    Tandläkare och tandläkare. Jag brukar lämna in bilen hos honom, samtidigt..... Dragan heter han och bor i Nossebro.
    Hahahha!
    BamBam skrev 2010-08-03 20:51:50 följande:
    Åhå, min gynekologs bror alltså. Han heter Zoltan och brukar kolla gasen varje gång jag är där.
    *dööör*

Löv jo, bäjs!
Svar på tråden The return of the Lolilla