• M C

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2010-08-10 20:56:19 följande:
    Var man sådär urblåst när man var 16? Appropå ingenting...
    Ja, ända till man fyller 27 eller så.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-08-10 21:07:16 följande:

och ett nytt halsband hade hon när hon kom hem!

nu är allt mycke bättre!

ska vara trevlig mot familjen tilloch med (ve den som säger att lycka inte gar att köpa dom har aldrig haft nagon koll pa hur trevligt det kan vara att köppa nagot helt onödigt bara till sig själv för nagon annans pengar)

Härligt! Ska prova den taktiken på gubben tror jag.
    Ökänd skrev 2010-08-10 21:25:59 följande:
    Har man otur så har fittan hunnit ruttna och ramla bort då. {#emotions_dlg.djavulsk}
    Men fatta! Jag är frisk säger jag ju! *hmpf*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-08-10 21:48:55 följande:
    Jaja, jag tillhör i alla fall den intelligenta skaran som vet att jag är sjuk.

Nu ska jag sova. Nattinatti på er!
    Sov gott snygging!
  • M C
    Ökänd skrev 2010-08-10 23:15:41 följande:
    Kommer du att låna ut klonen till oss i tråden sen? Oskyldig
    Det minsta man kan begära!
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-08-11 10:11:30 följande:
    Jodå, lgh var i bättre skick än den förra. Har sagt nej till den förra & sen att jag funderar på den jag kollade på idag.

Men sen pratade jag med den andra hyresvärden igen & det finns ett hus i stan som jag verkligen vill bo i, har velat ha lgh där i flera år. Tog reda på hyran & det verkar lovande. Nu ska det bara bli ledigt oxå Magkänslan säger mig att "ha is i magen". Ska kolla på en annan imorgon mest för att kolla hur läget är på det stället.
    Spännande!
    Jag har ett totalt ospännande liv nu, det är bra att jag har er att leva genom

Kissen: snyyyyggt! Gillar sånna där runda krummelurer, hade ett billigt förut med en sån. Ungarna förstörde det.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-08-11 23:49:23 följande:
    Inget datum är satt, det bestämdes bara idag. Men inom max 2 månader förhoppningsvis. Det är ganska snabbt så jag är nöjd.
    *kramar om*
    Det är all sympati jag orkar, ska ta mig lite knark och försöka sova lite.

Ha det så bra, vi hörs imorgon kära puppor och kuken.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-08-12 08:32:32 följande:
    När polskan är här vet jag att det är ett hösttecken. Tack!

Jag tar det på födelsedagen som är idag. Nr1 fyller 6 år. Men vi säger till honom att det är på lördag för då kommar alla och han har svårt nog ändå att greppa tiden.
    Men iallafall kommer det två gäster ikväll, den trevliga sorten som vi inte vill ha här när alla idioter är här, så idag måste jag städa.

På den ljusa sidan blev några stickprojekt avslutade igår, sjalen i handfärgad merinoull är underbar!

Hur är det med kissen, nån bäbis än?
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-08-12 08:33:43 följande:
    God morgon! Dimmigt här.
    Dito. Ser knappt till störnicket.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-08-12 08:48:53 följande:
    Grattis på mc:s barnfödelsedag

Och ja vart är knisse?? Krystar? *hoppas* 
    Ja, jag med! *hoppas med*

Tack! Ska hälsa!
    SimplyTheBest skrev 2010-08-12 08:50:35 följande:
    *kramar om MC*
    Tack! Hur går det med dig då? Framåt? *kram*
  • M C
    lokisse skrev 2010-08-12 23:04:54 följande:
    det är tyvär sa det är där ligger man med bena i vädret och släpper vädert
    Hej kissen, ingen bäs idag?
    Undrade lite i morse, du var ju inte här och rapporterade!
Svar på tråden The return of the Lolilla