• M C

The return of the Lolilla

Norton suger kuuuuk, norton suger kuuuk...Tyst

Jag har avast (gratis) och jag är bakom värsta wall:en...

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

*dricker lite mer vin*

Kärringar, skärp er! (könsobundet) Ta er i kragen och skaffa er en rejäl och snygg mur: avast.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-08-21 00:14:35 följande:
    Jag har fan fått knulla!
    Jaja, tjata vidare bara.
  • M C
    2timearound skrev 2010-08-21 00:18:36 följande:
    Meh! jag har varit ute med 4 tanter! inget knulla så långt ögat nådde! Skrikandes men Tomme är riktigt kärvänlig nu när jag kom hem. Kanske kan bli nåt?
    *håller tummarna*
    Kanske om du går ut ur garderoben och är naken?
  • M C
    2timearound skrev 2010-08-21 00:21:14 följande:
    Haha! jag tror inte det behövs några större åthävor! Det räcker nog bara att ta av sig kläderna. Knappt det ens tror jag........bara sträcka fram handen liksom. 
    Det ska jag fan prova!
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-21 00:49:32 följande:
    Hoppar in och önskar patrasket en god natt! Har haft en trevlig afton med pepparkakor, blåbärsglögg och spelat  ps3 med älsklingen Solig

Kyss på er
    *är jobbigt avis*

*släpar ner gubben till sängjävlen*
  • M C
    2timearound skrev 2010-08-21 17:02:07 följande:
    Jag tror att det kanske blir knulla idag...........*glad*
    Grattis!
    Bara för det ska jag ragga på karln ikväll. Han förtjänar ett sympatiknull efter dagens vedermödor. Bra tips!

Sen har jag ont i magen av allt garvande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m54081340.html
  • M C

Jag var strängt upptagen med TVn igår. Vi såg Clash of the Titans. Fotot är suveränt, men den har två fel: storyn är sådär (klassiker är inte alltid bra) och det är inget naket whatsoever.

• M C
    Jazza skrev 2010-08-22 09:54:34 följande:

Jävla runkfilm var det....

Vi hade en helt underbar kväll 35årsfest hos en kompis (han och hans fru skall vara värdpar/toastisar) på vårt bröllop. Middag, vin, drinkar och skitsnack. Hur bra som helst! Är inte bakis idag, tog det rätt lugnt, utan bara sådärl ite seg, vilket gör att hela dagen kan utnyttjas till slöande man ändå kan njuta av. Hämtar barnen imorgon

Härligt!

Nu till en lite småallvarlig fråga: om en fundis skriver att jag tagit mig vatten över huvudet, är det att betrakta som ett hot? Han skrev att han ville bli lämnad ifred och jag tagit mig vatten över huvudet.
  • M C

Jag får hur taskiga vibbar som helst. Fundisanarkist kan man säga. Familjediktator kan man säga med.

Svar på tråden The return of the Lolilla