Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-06 13:21:19 följande:
    Den stod på trappen dagen efter med en lapp. Jag kommer inte ihåg ordagrant vad det stod men det var typ; jag ber om ursäkt för min mamma, hon är senil mvh Gunilla (eller Birgitta eller nåt)

En krukhäxa alltså.........
    Milda makter. Stackars alla.

Nu har hantverkarna varit här. De var två stycken. Jag blev ovän med den ena och skällde ut honom. Jag hade rätt. Han hade fel.  
  • Mariohn
    Jolly Bob skrev 2010-10-06 15:50:27 följande:
    Till alla flitiga arbetsmyror därute.
    SMS.

Till: Pappa
    Sms: 2 runkar innan lunch! Du då? Vi måste fan skaffa jobb nu :)
    Svar: Ja det låter som det är dags för det.

Förklaring: Smset skulle hamna i min väns telefon men hamnade hos farsan. Han tog det okej men jag skämdes ändå.
    Men alltså...har jag missförstått eller skickar du verkligen sådana felsms till din pappa en gång i veckan?
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-06 15:50:55 följande:
    Så....det är bara du och rösterna i ditt huvud då?
    Ja jösses ja. De säger åt mig att göra hemska saker  "plocka ur diskmaskinen och kör en maskin tvätt"... Jag står emot!!!!!!!!!!!! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-06 15:53:14 följande:
    Har vi samma röster?
    Nej. Din röst är snäll och trevlig. Denna rösten är mer som en ful värmlännings. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-06 15:55:00 följande:
    ja, gud vad fult de låter!
    Kan vi inte ha fest och bjuda två värmlänningar. Vi bjuder dem på sprit och då börjar de naturligt bråka med varandra. Så kan vi kanske låsa in dem i hundburar och peta på dem med pinnar? Eller tvinga dem att springa över glödande kol med en gurka i arslet? Eller nåt sånt.. 
  • Mariohn

Jag har ett levande ljus på väggen i min hall. Ett såntdärniane gammeldags skitgrej typ. Passar skitbra till fejkträgolvet. Så ni vet. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-06 15:58:21 följande:

Mina kusiner är värmlänningar. Sen vet jag inte om du är rätt person att kasta sten liksom........Drömmer
    Jag är inte värmlänning. Jag kastar inte sten!!!
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-06 16:01:22 följande:
    Jag vill att killarna ska komma på nästa lolillaträff.
    Jag också.  Kan du lova att vara naken och insmord i smör? Som en majskolv. De kommer då. 
Svar på tråden The return of the Lolilla